Makkapakka Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Vi fikk denne vinterdressen i gave fra svigers til vår 3 år gamle jente. Har tidligere hatt Troll og Reima, veldig fornøyd med Troll og ønsket egentlig det i år også. Men det er jo utrolig snilt av de å gi oss denne, så vi kommer selvfølgelig til å bruke den i vinter. Er det noen som har erfaringer? Merker at dressen er mye tyngre og stivere enn både Reima og Troll sine. Blir det veldig vanskelig for barnet å bevege seg eller? Hun er jo 3 år og veldig aktiv, så jeg vet ikke om dressen kommer til å hemme henne. Det viktigste er jo at hun holder seg tørr og varm. Er den helt håpløs får jeg gå på salg i januar....
Trollmor m/ trolljente Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Her har vi erfaring med todelte sett fra skogstad og er superfornøyde
Gjest mphs Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Vi hadde en skogstaddress i fjor til 4 åring. Den holdt henne tørr og varm(med ull under) og var helt grei slik sett, men den ble veldig fort slitt og stygg nede på beina på grunn av den utformingen den hadde. Har kjøpt Reima tec i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå