Gå til innhold

Skogstad (modell: mars) vinterdress, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk denne vinterdressen i gave fra svigers til vår 3 år gamle jente. Har tidligere hatt Troll og Reima, veldig fornøyd med Troll og ønsket egentlig det i år også.

Men det er jo utrolig snilt av de å gi oss denne, så vi kommer selvfølgelig til å bruke den i vinter.

 

Er det noen som har erfaringer?

 

Merker at dressen er mye tyngre og stivere enn både Reima og Troll sine. Blir det veldig vanskelig for barnet å bevege seg eller? Hun er jo 3 år og veldig aktiv, så jeg vet ikke om dressen kommer til å hemme henne.

Det viktigste er jo at hun holder seg tørr og varm.

 

Er den helt håpløs får jeg gå på salg i januar.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi erfaring med todelte sett fra skogstad og er superfornøyde :)

Skrevet

Vi hadde en skogstaddress i fjor til 4 åring.

Den holdt henne tørr og varm(med ull under) og var helt grei slik sett, men den ble veldig fort slitt og stygg nede på beina på grunn av den utformingen den hadde.

Har kjøpt Reima tec i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...