Gå til innhold

Noen stuepiker her? Hvorfor har de det med

Anbefalte innlegg

Skrevet

å låse seg rett inn på rommet vårt uten å banke på først? Forrige gang stod min mann utenfor dusjen splitter naken og gredde seg da stuepiken kom rett inn. Kom til og med borti ham. Hun kom seg ikke ut igjen så veldig fort heller. Tror hun undersøkte utstyret hans. Og dette har ikke bare skjedd én gang! Min mann har ikke så mye imot det, ser det ut til (han pleier å få en kraftig reisning hver gang det skjer), men jeg synes det er ganske pinlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.

Stuepiker SKAL banke på før de kommer inn i rommet. De skal banke på, og hvis de ikke får svar, skal de låse opp døren og rope hallo før de kommer inn i rommet. Jeg ville nevnt det for resepsjonen, så kunne de eventuelt tatt det videre.

Skrevet

Kjenn igjen et forumtroll da.

Dette er nok HI's store fantasi, tenker jeg.

Skrevet

Åh nei, for en krise! Jeg valgte å gi et ordentlig svar i stedet for å være spydig og rope "FORUMTROLL!!!!!", hva skal vi gjøre nå??? Livet mitt er over.

Skrevet

Ikke noen fantasi, nei. Jeg blir da ikke kåt på stuepiker akkurat. Dette er faktisk tilfelle, selv om det strengt tatt bare har skjedd to ganger (en liten overdrivelse der, altså). Den siste gangen skulle hun bare legge inn noen sjokolader i minibaren, og trodde nok ikke at det var kommet noen på rommet enda (klokka var bare 13.30).

Skrevet

Hvorfor er jeg idiot, når jeg forteller en sann historie?

Skrevet

Du har nok litt livlig fantasi, frøken.

Skrevet

Sikkert fordi hun som kalte deg idiot selv er stuepike, og føler at de blir avslørt.

Skrevet

Livlig fantasti har jeg nok også, men det har ikke gått så langt at jeg får hallusinasjoner. Men det har kanskje du erfaring med?

Skrevet

Kan ikke vi stuepiker få ha den ekstra goden å slumpe innom og sjekke utstyret til mennene deres uten at det blir helt krise? ;) Jeg digger det! Og så digger jeg at de bulnker til meg i speilet når dama ikke ser det!

Skrevet

Det er en ganske enkel måte å forhindre dette på: Heng "ikke forstyrr"-skiltet på døren før dere legger dere, og ta det vekk når dere forlater hotellrommet. Ellers høres det jo som om din man evt. ikke gjør dette med vilje fordi han får et kick det, spør du meg.

Skrevet

Tja, gidder da ikke henge det skiltet utenpå døra hver eneste gang vi er innom rommet. Dette var jo ikke om kvelden/natta/morgenen akkurat. Det er forresten ikke alle hotell som har slike skilt. Her var det f.eks. ikke noe sånt.

De fleste menn ville vel få et lite kick av å bli ferska helt nakne, tenker jeg. De er jo litt enkle sånn.

Skrevet

Neste gang får dere invitere henne med på en trekant. Sikkert det de ønsker seg, vet du.

Skrevet

Herregud, hvorfor i alle dager skulle dette være et tuleinnlegg?

Mannfolk som blir fersket nakne av stuepiker..? Ja, jeg tviler ikke på at de blir tent på det.

Nei, da jeg var stuepike for SAS-hotellet her i Bodø da jeg var 16, så hadde vi det som rege at vi skulle banke på først, og hvis vi ikke fikk svar, skulle vi låse opp døren og si "Hallo?" slik at vi kunne høre om det var noen der.

Tror jeg hadde sagt fra til husøkonomen på hotellet, evt resepsjonen om man ikke fikk tak i den.

Å rase inn på et bebodd rom uten å si fra er jo uhørt! Tenk om dere hadde hatt sex? :P

Men det kan godt hende hun hadde sett feil på lista si, og trodde dere hadde sjekket ut.. Ikke vet jeg.. Merkelig dame!

Skrevet

Mener å ha lest at mange stuepiker opplever det som et problem med rom hvor det kun bor menn, at de ikke svarer når stuepiken banker på, nettopp for å bli sett nakne? Eller de later som de ikke hører, og kommer "tilfeldig" ut av badet akkurat når stuepiken er kommet inn på rommet.l

Skrevet

Slenger meg på, idet jeg flere ganger har fersket stuepiken i å utføre oralsex på min mann. Er det vanlig?

Skrevet

Det inngår i room-service på en del hoteller, så det kommer jo an på hva man har bestilt. Hva med deg, da? Ble du også med på leken?

Skrevet

Helt vanlig. Ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Hva behager?? Jeg tar ikke den skitne pølsa hans i munnen, nei takke meg til. Jeg trakk meg stille tilbake med en sherry i loungen og ventet til jeg hørte hans umiskjennelige "Åååhoppsideisi!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...