Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24247625&sid=sid/2010/9/24/12/xz0051285322588872y Dette tror jeg er min drømmeleilighet at the moment! Typisk sånn "kunstnerisk preg" VIL HA!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Den var nydelig. Kunne godt tenke meg en sånn, bare at jeg ville hatt en stor hage også
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Fantastisk med en loftsleilighet med ordentlig takhøyde for en gangs skyld. Vi fant fort ut at vi ikke kunne ha det pga takhøyden, da mannen min er HØY og ville endt opp med å slå hodet sitt i bjelker og taket hele tiden. Hehehe... Selv likte jeg selve bygården enda bedre enn leiligheten. =D Ser fantastisk koselig ut. Ellers er det jo dessverre en stor ulempe med loftsleiligheter, slik min "erfaring" er i alle fall: Veldig vanskelig å regulere innetemperaturen. Veldig varmt om sommeren og veldig kaldt om vinteren, pga litt sånn halvdårlig isolering i taket og slikt. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå