Gå til innhold

Noen som har barn med 5 års mellom rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått? Er de knytta til hverandre, eller er det for stor avstand mellom de til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom rom? Artig orddeling:)

Jeg har ikke 5 år mellom ungene, men det er 5 år mellom storesøstra mi og meg. Vi har et kjempegodt forhold, men har aldri vært særlig close. Men nå har jeg en tvillingsøster også, og ingen kan måle seg med henne:)

Skrevet

Jeg har 6 år mellom mine barn og det går kjempe fint, de er nå 7 og 1 år. Og er veldig glad i hverandre.

Det er også 6 år mellom meg og min lillesøster og vi har et veldig godt forhold i dag, jeg som voksen og hun som nesten voksen :) Hehe. Da vi var små så syns jeg hun var veldig plagsom, men hun var ekstrem. Ingen andre hadde småsøsken som var like plagsom som henne. Nå ler vi av det og hun er verdens beste tante for barna og verdens beste lillesøster for meg. Og vi har et tett vennskap :)

Skrevet

Det er 5 år mellom meg og søsteren min.

Vi er gode venner, men jeg har alltid ønsket meg en søster eller bror som var litt nærmere i alder også.

Skrevet

Jeg svarte litt lengre opp her, det er 6 år mellom min søster og meg og jeg har aldri ønsket at vi var nærmere i alder eller ønsket meg søsken som var det.

Skrevet

Det er 5 1/2 års mellom mine barn, begge er gutter. Synes de har veldig godt forhold sammen, får vedig mye hjellp av storebror som alltid er der og leker med lillebror når jeg gjør andre husarbeid.

Når storebroren er på skolen har vi en som savner han og med en gang han åpner hjemmedøra kan du høre en nydlig latter :o)

Han 4 år mellom meg og min søster og vi er bestevenninner :o)

Skrevet

5 År mellom mine 2 gutt og jente.

De er nå 7 og 2.

Det går kjempe fint! Han er verdens flinkeste storebror, omsorgsfull, tolmodig. Utrolig stolt av lille søsteren sin. Og hun elsker storebroren sin, og stråler og roper når han kommer hjem ;)

Skrevet

Jeg har bare ett barn foreløpig, men er forskjell mellom søskna mine. Lillebror 17 år, meg 21 år, storesøster 26 år. vi går godt overens med hverandre vi=) var vel verre når vi var yngre:P men nå finner jeg på ting både med lillebror og storesøster:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...