Gå til innhold

Hva syntes dere om denne leiligheten da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Grei nok innvendig, bortsett fra at to av soverommene virker veldig små. Ellers ser det ut til å være noe innsyn fra naboen. Og uteplassen ser ikke akkurat ut til å være usjenert. Ville ikke likt å sitte på utstilling der.

Skrevet

Ka, faen? Skal naboen selge leiligheten?

Skrevet

2,6 mill for det der? Hadde du fjernet to soverom hadde det vært akkurat som en studentleilighet vi leide for noen år siden...

Skrevet

Prisen har da ikke først og fremst noe med leiligheten å gjøre, men med beliggenheten. Går fint an å få solgt et blikkskur for 5 mill. hvis bare utsikten og beliggenheten er god nok.

Skrevet

Men beliggenheten er da vel det verste med leiligheten. Midt i et "veikryss" omtrent, uten noen som helst uteplass. Om jeg vil sitte på fortausresturant vil jeg heller gå inn til byen for det. Ville ikke sittet på utstilling hjemme hos meg selv.

Skrevet

Kul leilighet, men hvem med hode på rett sted kjøper en leilighet med så stor fellesgjeld?

Dessutten var det altfor mange bilder, ble lei halvveis og gadd i se skikkelig. Et av bildene som burde vært kuttet ut var en av de første hvor det er bilde innefra og ut vinduet. Det bare lyser at naboene kan se rett inn i stua. Det skremmer mange.

Skrevet

En velegnet leilighet for dem som liker å blotte seg.

Skrevet

Jeg må si jeg elsker denne leiligheten. Kjempefin, og jeg har alltid hatt sansen for funkisstil. =) MEN, jeg ville holdt meg unna denne på tross av at jeg synes den er kjempefin, fordi det er alt for høy fellesgjeld. Nå har de riktignok forsikring i tilfelle noen evt. ikke klarer å betale fellesgjelden sin, men man kan aldri være helt sikker likevel. Man kan ikke stole 100% på at forsikringsselskapene dekker alle utgifter i en slik sak, og plutselig sitter man der med sjegget fullt av postkasser ( ;P ) og litt mer fellesgjeld enn man hadde planlagt gitt...

Skrevet

En ser faktisk ikke så mye inn i leiligheten. Ikke utenfra. Går forbi den hver eneste dag og har smugkikket noe ganger. :-) Bor en lekkerbisken av en dame der...40 år, og md sønn på 18 år. Men HUN er skikkelig HOT.

Skrevet

Så negative folk var! jeg synes den var veldig fin jeg. men enig med henne som sa at fellesgjelda var for høy. fellesutgifter på over 7000 i mnd var ganske voldsomt når den koster såppas mye i seg selv. men for all del, har dere pengene til det så var leiligheten veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...