Gå til innhold

Gooood helg til dere alle ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle, både mammaer og pappaer her inne en riktig god helg! :o)

Har dere noen spennende planer for helga da?

Her regner det, og det er ikke meldt fint før på søndag. Så i dag er det rydding i heimen som står på plakaten. I kveld blir det god mat og fyr på peisen.

I morra veit jeg ikke, men søndag tenkte jeg kanskje på en gå tur og evn be svigerfar på middag.

Kos dere alle sammen!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det :o)

Kos dere masse dere også :o)

Det regner veldig her hvor jeg bor også, så blir vel hjemmekos med hjemlagde burgere og kanskje litt rødvin i kveld:o)

Så blir det klipping av hår og kanskje en tur til mine foreldre i morgen. Og er det bra vær til søndag, så blir det sikkert en liten søndagstur :o)

God helg alle sammen!

Skrevet

Her er det meldt fint vær hele helgen så her skal det nytes:) Pizza og rødvin i kveld med gode venner. Storesnupp skal i bursdag i morgen og etter det skal vi på et arrangement. Søndag drar jeg, eldste og mannen og klatrer.

God helg alle sammen!

Skrevet

God helg til deg også :)

Her blir det ei hektisk helg og vi har også hatt ei uke som har vært helt vill. Onsdagen var eneste dag som vi ikke hadde noen aktiviteter og da laget vi oss 3 retters med vin og sjampis hehe.... etter at barna hadde lagt seg .... de fikk forøvrig pizza servert hoho.

Man må kose seg når man kan. Hvordan går det med magen?

Skrevet

Ja man må kose seg! ;o) mannen gleder seg nok aller mest til å synke ned i sofaen i kveld med rødvin i glasset. Jeg er overhodet ikke misunnelig.. ha ha :P

Joda, magen ja- den er der den. Ikke mye forskjell på den ennå gitt. Annet enn at buksene begynner bli stramme..men det kan tenkes skyldes matinntaket - hoi hoi :D

Hadde noen veldig blødninger for 14 dager siden- men foreløpig ser det bra ut. Så krysser fortsatt fingra... derfor jeg må skrive på pcen med tunga :P

Gud bedre for en fredagshumor :D

Åssen går et hos dere, bortsett fra travle dager? Kommet passe i orden?

Skrevet

Og et betyr altså det....:o)

Skrevet

Nei vi lever i et kaos for tiden. Jeg har gitt meg selv navnet: vaskefilla.

Helt utrolig så de barna produserer skittentøy. Men gøy er det. Jenta har funnet ut at hun vil ha hull i ørene og hun har begynt å leke med andre jenter så langsomt ser vi at hun kler seg litt mer jentete....til mammas store begeistring haha.

Det er utrolig gøy med barn men må si vi gleder oss til bryllupsreisen. Vi håper at vi kan få giftet oss på nyttårsaften men vi vet ikke om lokalene er ledige og om presten vi vil ha stiller opp.

Hvor langt er du på vei nå? 12 uker?

Skrevet

12 uker nå ja, snart over den verste biten :o)

Ja skittentøy ja- hehe.. jeg sier det igjen, Hvordan KAN en mann, altså en eneste mann og en unge få det til å se ut som lynet har slått ned....

Noen ganger ønsker jeg meg en mann i dress med rene hender, haha..

Nei jeg gjør jo egentlig ikke det! Men når man har frem både bøtte og støvsuger for ente gang på ei uke så blir man lei! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...