Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg har fulgt bloggen(e) deres fast en stund nå. Camilla klarer seg bra, har to flotte barn og et nydelig hjem. For all del. Men den siste tiden så har det virket som om bloggen har gått helt i hodet på henne. Rett og slett blitt høy på seg selv. Når man skummer igjennom kommentarene så virker det som om all kritikk, inkludert konstruktiv, blir sett på av Camilla som et personlig angrep. Det samme gjelder malindus. Bloggen hennes var en koselig blogg om en ung mors liv. Nå er hele bloggen blitt en eneste stor reklame for diverse produkter. Så da lurer jeg på: Er det sunt i lengden å legge ut livet sitt på en blogg, når det virker som om det går helt i hodet på folk og de bruker så mye tid og energi på å få flest mulig lesere? Jeg tror mange vil komme til å angre veldig når blogghysteriet har lagt seg litt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Det jeg synes om Linn altså malindus er at hun har en flott blogg. noen ganger går det dager mellom blogg innlegg pga hun har andre ting og gjøre og tenke på. synes at det er flott de forteller om livet som ung mamma. Men når ting skjer i livet til dem og de lager innlegg om at de har det litt vanskeligt osv så burde de faktisk gå ut med hva også. trenger ikke legge ut navn. Men det gjør lesere sinte og frustrerte så om de vil ha en blogg med lesere så må de nesten lytte til leseren også. eller så må de rett og slett slutte og blogge om de vil ha et privatliv. Men med Camilla ja hun klarer seg bra. men hun tåler ikke dårlig kritikk og truer om og omigjen med og slutte og blogge. Ungene er flotte og herlige og mannen er flott. Men hun igjen. eller hun ser nok flott ut men måten hun tar bilder av seg selv og legger ut så virker hun som den bimbo kjerringa med pamela pupper og litt mer. Hun blir aldri fornøyd med hvordan hun vil innrede huset sitt og bytter ut ting og møbler. hun kan gjerne selge ting men til en pris som ikke ligner grise. man kan gå helt nye møbler for den prisen hun skal selge ting.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Jeg tror at de fleste som bruker så mye tid på blogging gjør det til dels for å tjene på det. Derfor er også bloggene så proppfulle av reklame, både som skjult og åpenbar reklame, at meg personlig får vondt i hodet av det. Ikke helt min greie. Når det er sagt synes jeg ikke det står så mye i de bloggene som fester seg, så sannsynligheten for at bloggene vil plage disse fruentimmene som middeladrede damer anser jeg som tvilsom.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Annie 11:24 Jeg synes ikke Camilla virker som en bimbo. Hun ser flott ut og har en behagelig stil. At hun bytter ut ting titt og ofte og gjør om iblant når det kommer til interiør er jo litt av det som har gjort det morsomt å følge bloggen hennes. Men hun tåler ikke kritikk overhodet, og det må man vel tåle når man legger ut livet sitt til offentlig beskuelse på denne måten? Linn sin blogg var morsom å følge en stund, nå virker det som om hun kun legger ut innlegg om svada i ny og ne for å beholde leserne sine. I og med at det er såpass heftig med reklame der så regner jeg med at det gir henne en liten inntekt å ha mange lesere. HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Det var min mening om camill HI.. Men ja hun tåler ikke kritkk i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå