Gå til innhold

Blør igjen. Nå er jeg i kjelleren..


gulda

Anbefalte innlegg

Mistet i juli. Nå er jeg snart 6 uker på vei, men blør. Vondt i mage og rygg også. Ber bare om et under -ingenting annet kan nok redde lille engelen min nå. Jeg er så utrolig lei meg, og det føles mørkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Det var utrolig trist å høre, hadde vært utrolig lei meg og bekymret selv hvis jeg hadde begynt å blø..

 

Men jeg har jo lest om de her inne som har blødd, men som det alikevel har gått bra med.. så kan vel uansett være et lite håp..

 

Ønsker deg lykke til og krysser fingerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei uff så utrolig trist

får du kommet deg på en ultralyd i dag el.i morgen?

leser stadig om folk som det går bra med som blør..

men, herregud så redd man blir

ta godt vare på deg selv

 

du blir lett gravid, og går det ikke denne gangen så går det neste gang, vet det er en fattig trøst, men holdt ut!!!

 

tenker på deg

store klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler virkelig med deg.. Jeg hadde selv en SA i mai..nå er jeg 8 + 2 og denne gangen har jeg hatt 3 blødninger. og 2 ganger har jeg vært på ul og sett hjertet slå.. ved første blødning så var jeg ikke langt nok på vei til å få ul. de ande gangene så var jeg 6 + 0 og 7 + 4.

Jeg håper virkelig at du er som meg her, og at blødningene er uforklarlige.

mirakler kan skje, og jeg håper det skjer hos deg som hos meg:).. masse lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe solskinns historie selv siden jeg har mistet 2ganger selv, men min mor hadde mistet 2ganger og 3gangen ho var gravid begynte ho å blø. og da lå ho på sykehuset (gjorde det i de dager) i 3uker helt stille, til det sluttet og blø. og den bebisen er min storesøster. så blødninger er ikke altid verdens ende.

 

hvil mye! og slapp av:) vet det er vanskelig, men prøv å tenk positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det er så godt med så gode tilbakemeldinger!

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro nå. Hcg'en var veldig fin. Den hadde så og si fordoblet seg på to dager, så legen sa at jeg bare kunne senke skuldrene og nyte helga.

 

Men så har det kommet bittelitt etterpå også, noen få drypp. Så skuldrene er nok helt opp til øynene, hehe.. ;o)

 

Ikke fått UL, men ringer legen på mandag hvis det fortsette som nå og spør. Har fått tidlig UL fra før, men det er tre lange uker til.Hvis ting går bra kommer dette trimesteret til å bli laaaaaaangt!!!

 

Legen sa at 90% av alle blødninger i 1.tri. er ingenting, og det var jo godt å høre. Men sliter med å roe meg. Føler jeg konstant går med eksamensnerver, eller noe. I går var jeg helt sikker på at alt skulle komme ut, for hadde så vondt i tillegg til blødningen.

 

Håper jeg kan bli en av solskinnshistoriene som forteller at litt blod ikke trenger å bety noe. :o)

 

Kan ikke vente til vi når 2.tri, jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan går det Gulda?? jeg håper at helgen har vært tålelig, og ingen blødinger. I feel with you sister!

Jeg mistet etter blødning tidlig i år, og denne ganger er jeg fryktelig bekymret. Kjenner lite symptomer...

Håper håper det går bra for deg.

 

masse lykke-til vibber:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Berg-og-dal banen fotsetter. I går hadde jeg så og si ingenting. I dag har det stadig komme bittelitt igjen. Jeg blir gaaaaal!!!

 

Mistet også etterblødninger sist. Men har også en tendens etter jeg fødte til å blø litt i ny og ne i forbindelse med mensen. Begynner gjerne 2-3 dager før med litt her og der. Så prøver virkelig å psyke meg opp litt, og tenke at kroppen kanskje ble litt rar etter fødsel, og at blodkarene der bare må blø litt sånn uten grunn..

 

Da håper jeg selvfølgelig på at blødningene sist også egentlig ikke betydde noe, men at takke være dem oppdaget jeg et dødt foster mye tidligere enne jeg ellers ville gjort.

 

Skjønner du hva jeg mener? Klamrer meg til halmstrået her.. ;o)

 

Dagene går fryktelig tregt, og dette sliter veldig i hodet. Det er veldig frustrerende å ikke kunne gjøre noe for å redde sitt barn. Så da er det bare å vente og vente videre, og prøve å la være å grue seg for hva som kanskje kommer..

 

Håper det går bra for deg også! LIte symptomer trenger ikke bety noe. Jeg hadde en del sist, og de gikk først bort etter utskrapningen, så mye er jo heller ingen garanti. 1.trimester er jo sånn at en går der og bare lengter etter tegn på at det fortsatt er noe der inne.. ;o) Skjønner du blir mer nervøs, men så lenge ingenting tyder på at noe er galt, så håper jeg at du klarer å nyte svangerskapet ditt!

 

Forhåpentligvis skal vi følge hverandre i 8 måneder til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

er 6uker på vei selv og begynte å blø litt smått i går, har nesten gitt seg nå da. men jeg kjenner meg igjen i uroen din. håper det går bedre med deg. var på tidlig ul i dag (ble satt fra 7 til 6uker) og så et bankende hjerte. det var såå deilig å se!.. men han sa jeg skulle ta det med ro de neste 2ukene siden jeg har hatt to spntanaborter tidligere mellom disse tidsrammene.

jeg bare håper så indelig det går bra denne gangen for oss.

får du tatt noe tidli ul? må si det hjalp tankene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to uker til min tidlige UL. Håper jeg kan få en før, for dette sliter. Blør bittelitt hver dag, så sliter veldig med å holde motet oppe. I morgen skal jeg få svar på en ny hcg'prøve. Blir skikkelig gal i hodet av å ikke klare å koble ut. Kjemper for åå dytte bort frykten hele tiden.

 

Så deilig at du fikk se hjertet slå! Da er sjansen stopr for at det går bra, ikke sant?

 

Lykke til, håper du kan kose deg med svangerskapet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da gulda så slitsomt!!!

Har lest at hvis en ikke blør veldig mye at det kan være helt i orden.

Skjønner at du blir bekymret, håper at blødningene gir seg!

Hadde ringt og spurt om en ul til uken før du skal ha den andre, du trenger sikkert begge for å ha det ok, ikke bra at du skal gå og uroe deg så mye, ting er sikkert i orden og godt for deg å se det!

masse lykke til

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får krysse fingra alle mann. blør igjen nå, uff..

men gulda, hva med privat ul? vet ikke hvor du bor da, men hvis det er litt tilsidesliggende, kanksje du kan google om det er noen i området som gir det tilbudet?

 

skal ikke være lett å være dame gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen, prøverigjen! Klamrer meg til alt positivt jeg kan finne. Hvis jeg får denne babyen, så kommer jeg virkelig til å glede meg over det som et stort mirakel :o) For nå føler jeg at jeg kjemper og kjemper inni meg for å bevare barnet -og så er det jo faktisk ingenting jeg kan gjøre. Må bare vente og vente og lure..

 

Skal ringe legen i morgen for å få svar på hcg, og skal spørre om UL til uka da. Hadde virkelig vært godt å få litt fred i tankene nå!

 

Er det i dag du skal? Så spent på å høre hvordan det går!!! :o) Tenkt å få se det lille hjertet slå! *drøm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei uff det gikk ikke så bra for meg gitt. endte i nok en sa...

men det som var med meg var at blødningen ble jo bare sterkere og sterkere(litt etter litt)., ikke konstante slik som hos deg. så jeg vil ikke at du skal bli bekymret fordi det hente meg.. mange som spotter og får friske barn. jeg krysser fingra for deg.. håper alt ender godt!

nå ser jeg frem til en utredning, og håper jeg får noen svar. alt jeg vil er å få et barn så jeg gir meg ikke på dette.

 

Lykke til!! det går så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh neeeeeei Gulblomst, so sorry!!! uff så utrolig trist å høre når det ikke går bra med dere her inne!! og man sitter så alene med det, selv om kjæreste/mann og venner er rundt, så er det ikke det samme. Man må "deale" med det helt alene uansett!

så utrolig leit. Håper du får utredning raskt!!

lykke til.

mixy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh neeeeeei Gulblomst, so sorry!!! uff så utrolig trist å høre når det ikke går bra med dere her inne!! og man sitter så alene med det, selv om kjæreste/mann og venner er rundt, så er det ikke det samme. Man må "deale" med det helt alene uansett!

så utrolig leit. Håper du får utredning raskt!!

lykke til.

mixy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gulda.

Takk for fine ord. Tenker på deg, disse timene mellom hcg-nivå svar er pyyyyyyyton!!!

men kom nettopp på at jeg faktisk har en solskinnshistorie:

besteveninnen min, hun har en jente på 6 år!! en nyyydelig liten jente. Og venninnen min blødde flere ganger første trimesteret med henne! var til kontroller osv men fikk beskjed om å ligge mest mulig i ro på sofaen osv. så hun ble sykemeldt til uke 13 eller no! og med henne gikk det jo helt fint!!

 

 

alle disse blødniingene og symptomene er så forkjellig fra kvinne til kvinne.

Du har jo så rett, hadde det ikke vært for blødningen sist hadde du jo gått enda lengre og ikke visst at noe var galt!

samme med meg, jeg blødde LITT, altsa ekstremt bitteligg, 2 tørk på papiret eller no, og så var det stopp. Men jeg gikk til legen likevel og følte meg bare så dramaqueen da, men så VAR det jo faktisk noe galt.

 

Ikke rart vi går og bekymrer oss når vi vet at det kan gå galt!!!

men vi får bare klamre oss fast i håpet.

Holt ut til i morgen, så håper vi på at hcg har doblet seg og vel så det!!!

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var trist å høre, gullblomst!!! Føler virkelig med deg! Det er så fryktelig når ens verste mareritt blir virkelig. Huff, kan tenke meg du har det tungt nå. Håper du har noen du kan prate med i sorgprosessen så du får bearbeidet det hele litt. Hvis ikke får du komme inn til oss på ufrivillig abort og tømme hjertet når du har behov, for det er tungt når alle drømmene blir knust!

 

Ønsker deg masse lykke til! Håper spira sitter igjen så snart dere prøver!

 

Takk for oppmuntringen.

 

Huff, ble så lei meg på dine vegne. Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Gruer meg utrolig masse til å ringe. Enig, ikke rart en er redd når de små tegnene der betydde katastrofe for oss!

 

Godt det finnes solskinnshistorier også. Dem er gode å klamre seg til.

 

Synes det har vært så utrolig mange MA/SA her inne nå, og synes det er grusomt når en vet hvor mange som må gjennom den tunge tiden. Håper det blir en abort-pause her nå, og mange friske babyer i stedet. Unner ingen å oppleve det å miste!!!

 

Lykke til videre til deg også!!!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, jeg prøver å tenke at SA/MA er sjeldnere enn vi opplever det som på forumene her, leser jo alle innleggene som handler om det og da føles det veldig vanlig. De fleste svangerskap går jo trossalt bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...