Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg og mannen min har vært sammen i 12 år,gift i 9 av dem. vi ble sammen i tidlig 20 årene. Har to barn sammn som er 3 og 8 år. Er utrolig glad i mannen min!!!!MEN, jeg vt ikke om jeg elsker han. Det kan vel ha noe med å si at vi har vært sammen så lenge. Har ikk hatt noe særlig sex før mannen min. Og vi har kun "ok" sex..min lyst mangler...Har aldrig hatt orgasme sammn med mannen min. Vi har virkelig prøvd!Får det kun alene. Nok om det så temker jeg så utrolig mye tete tanker om dagen. Om hvordan det hadde vært å være alene. Bestmt alt selv og kunnet flørte med andre. Bo i eget hus og styre min egen økonomi. Må innrømm at jeg til tider er utrolig fristet til å flørte..Det vet jeg mannen min hadde blitt utrolig li seg for. Hva er dt som går av meg????Har hatt slike tanker et hlavt år snart. Mannen min er supersnill og en kjekk kar. Han setter pris på et stabilt familieliv og trygge rammer. Jeg er vel litt mer impulsiv, naiv og ønsker vl på en måte noe "mer". Uff føler meg som n bortskjemt drittunge som er guttegal uten skrupler. Må legge til at jeg blir ansett som sikkert ei jordnær og familiekjær mamma. Og det er jeg også på alle måter!Barna er det viktigste på denne jord!!!!Men, det er dette med å kjenne på det å leve alene... Kommer nok til å holde ved mannen min, men tankene er der VELDIG ofte. FY FY og FY.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå