Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Sært spørsmål, men jeg lurer nå alikevel ;-) Hvor lett skal forhuden kunne trekkes tilbake på små gutter? Pappa'n er omskjært av uvisse grunner (er liksom ikke noe man flyr til mamma og spør om etter at man har kommet i puberteten eller har blitt voksen). En årsaken kan jo være trang forhud, og nå lurer jeg på om vår sønn på 1 1/2 kan ha det samme. Forsøkte her om dagen, og da begynte stakkaren å gråte! Virket ikke trangt på meg, men så gjorde det jo tydeligvis vondt også da. Huff... Følte meg som en barnemisshandler ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Å dra tilbake forhuden skal man ikke gjøre i en fei, men veldig forsiktig, litt fram og tilbake i førstningen. Tror ikke det er noen grunn til å gjøre det på mindreårige barn, akkurat. Det er først når de blir kjønnsmodne det eventuelt kan bli et problem, som da lett kan løses kirurgisk, i verste fall.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Du skal la forhuden være helt i ro hos så små gutter. Det er lett for å få rifter i "festet" og da kan du fort få en liten betennelse. Opplevde det med storebror da han var 5, og tissen plutselig en dag så ut som en rog liten golfball... Det kommer seg etterhvert og guttene finner ut av det på egen hånd... Vi har vært litt obs her i huset fordi mannen hadde store problemer da han var liten, og har ganske vonde minner fra den gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå