Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hadde du det? Og i så fall, hvor lenge? Stor unge og/eller måtte du sy? Jeg fødte for litt over to mnd siden. Lekker litt enda og det er så ekkelt og ufresht. Tar knipeøvelser. Jeg fødte en normalt stor unge og måtte sy fire sting. Tok kateter to ganger under fødsel. Vet ikke om det kan ha noe å si for lekkasjen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg fødte også et normalstort barn. Tatt med vakuum. Revnet ganske mye. Hadde problemer med å holde på urinen om jeg var veldig tissatrengt, men det gikk over ganske fort. Gjorde også knipeøvelser og syntes det gjorde susen. Det er veldig vanlig, og vært nøye med knipeøvelsene dine. Dersom du ikke synes det blir noe bedre, så kom det til lege og fysio for behandling!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Hvor ofte knep du hver dag? Jeg tar bare et par tre ganger. Nevnte for legen min at jeg ikke følte jeg hadde helt kontakt med blæra etter fødselen. Merker ikke så godt at jeg er tissetrengt og slikt. Men legen sa at tjaaaa det kan jo ha blitt noe nerveskade etter jeg tok kateter. Helt løst svar og fikk nesten ikke spurt om noe før jeg følte jeg måtte gå ut fra kontoret hennes. Legene har jo så dårlig tid hele tiden. Flott at det gikk fort over for deg! Ikke greit å måtte få ut ungen ved hjelp av vakum. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå