1+1 ble 5 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 hvilken seng kjøpte dere til ungene når de skulle bytte ut grindsengen ???
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 kjøpte en veldig fin hvit juniorseng fra Barnas Hus med skuff under og sengekant. Tror den heter Waldemar eller noe i den duren..... Han ble veldig glad og stolt over ny seng, og sover godt den:-)
neekap Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Kjøpte halvhøy Stompa-seng på finn.no. Super seng :-)
The Bad Gal Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Kjøpte "Helene juniorseng" til eldste da hun var like gammel på Babyshop. Begge sidene har sengekant i full lengde som man kan senke/høye(du må skru) http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.babydan.dk/media/pictures/-300001/pictures/helenemega_st2.jpg&imgrefurl=http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php%3Ft%3D498331/&usg=__J1Y_c5OIeUX-0jrVy0XNxlsqdlc=&h=430&w=430&sz=10&hl=no&start=0&sig2=Vbcse8tqJpqtYiKmuXjL4g&zoom=1&tbnid=QXLhv-gDTKQFaM:&tbnh=128&tbnw=126&ei=3l2cTIjnNM2KOMzvuYcL&prev=/images%3Fq%3Dbabydan%2Bseng%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D675%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=258&vpy=330&dur=549&hovh=225&hovw=225&tx=93&ty=128&oei=3l2cTIjnNM2KOMzvuYcL&esq=1&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:15,s:0
Gjest Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Jeg tror eldstemann lå i babysengen til han var ca tre år..... =) He he. Nå er Snuppa 15 mnd, og det er leeeeenge til hun skal skifte seng! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå