Me&Mine Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Når jeg stikker inn testpinnen vises det en bok ved siden av testen på skjermen, å da har jeg ikke tatt den ut for tidlig eller dyppet den i urin. Tegnet dukker opp med en gang jeg putter den inn. Så tenkte jeg at kanskje det var noe feil med testpinnen så jeg prøver en ny etter at skjermen er blank, men det samme skjer igjen. Er den digitale testeren ødelagt? Brukte den i går, å da virket den. Kan jeg bruke testen uten beholder?
Babyønske �� Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Det står vel om feilmeldinger i bruksanvisningen. Mener å huske det betyr at det er noe feil med holderen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Ja, jeg opplevde dette for 2mnd siden, er irriterende. Fikk ny pakke på apoteket, men den virket heller ikke. Jeg har ikke orket å levere den da jeg var blitt gravid ;O)
Me&Mine Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Det sto ingenting om dette i bruksanvisningen. Jeg kjøpte den på nettbutikk, så jeg gidder ikke klage. Men kan jeg bruke testpinnene likevel? d vises jo to streker på den, bare at d er en sterk å en svak. kanskje de skal være like sterke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå