Pudding06&Spirepire Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Har ei jente på 4, brukte ikke noe bæresjal til henne, men kunne tenke meg det denne gangen. Jeg er GRØNN og tar imot tips til hva jeg burde kjøpe og hvorfor velge denne typen, med stor TAKK )
Spira31 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 didymos sine er fine...selges bl.a på www.lotusbarn.no men jeg vil anbefale deg å melde deg inn i bæreforumet på www.tettinntil.no (er selv Spira der) da får du svar på alt du lurer om ang. bæring og sånn;)
Voyeur Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 De anbefaler vel elastisk sjal til nyfødte og nybegynnere;) har selv kjøpt Sino sjal, virker veldig fint og lett å knyte. Vevde sjal er best når babyen blir litt større, eller når en har fått tak på knytingen. Er jo masse annet bæretøy som ringslynge, mei tai, etc som man også kan bruke. Som 23.16 sier, sjekk ut tett inntil og lotusbarn. Det beste er om du finner noen i nærheten av der du bor som kan vise deg, og la deg prøve bæretøyet før du kjøper, slik at du finner det som passer for deg;)
Spira31 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Legger bare til at det ofte blir arrangert såkalte bæretreff med folk fra tettinntil. Har selv vært på det og arrangert det. Veldig kjekt:) Jepp, elastisk var det vi hadde først..hadde et moby d-sjal da, men denne gangen har jeg lyst på et Binana.... Ellers er meitai det vi har bært mest i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå