Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Noen som har erfaring med sånn pose de har på seg om natten? Vet ikke hva det heter... Jenten min er 9 mnd og ligger ikke i ro ett sekund om natten, dermed har hun heller ikke dyne på seg og blir kald dersom jeg ikke tar den over henne flere ganger om natten. Funker de posene bra? Og hvor er de eventuelt best å kjøpe dem?
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hei, jeg har veldig god erfaring med de posene! Når min var mindre brukte han pose fra Babydan (kjøpt på Babyshop). Nå som har nærmer seg 2 år bruker han en fra HM. Har også sett at de selger på IKEA. Tror de har fra Babydan og Stokke opp til ca 12 mnd...litt avhengig av hvor langt barnet ditt er. Har også sett litt finere og dyrere varianter i diverse nettbutikker. Jeg synes posen har fungert bra. I starten gjorde de at det ble vanskeligere å reise seg i sengen, slik han sov roligere. Når han begynte å klatre ut av sprinkelsengen, ble det vanskeligere med pose på.... Og nå blir det varmere siden dynen ofte ikke blir liggende på...og han sover roligere. Selv om han fint hopper ut av sengen sin og labber rundt i posen også.... Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå