Gå til innhold

Flere fruer som blir jaktenker i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, etter at barna har lagt seg i kveld reiser han avgårde og han gleder seg som en unge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte "friperioden" min samme dag som bukkejakta startet:-) Så nå er det mange rolige slappe kvelder for mor og barn ja:-)

Begge jentene på mitt rom,lese bøker,se jentefilmer,sportfri sone, mat som han ikke liker mmm

Jeg elsker jaktsesongen:-D

Skrevet

Ikke før neste helg, her starter jakta den 5. Gubben reiser den 3. og blir borte 10 dager.... Litt godt, men jeg er litt misunnelig også, siden det betyr at ikke jeg kan dra av gårde og jakte like enkelt :-)

Skrevet

Vi får ut og reise på et senere tidspunkt, får de "alenetid" med gutta når det er jakt så vil jeg ha "alenetid" med jentene i New York, hehe. Koster nesten like mye total med alt utstyr etc etc etc

Men jeg skal kose meg i helga med ungene =)

Happy hunting!

Skrevet

Yup,for andre gang på to uker. Han får kost seg med gutta og jeg får hele "ben&jerry" isen selv...og ja,jeg har tenkt å spise hele. Vi har en gutt på snart 4 mnd og all denne "guttefritiden" hans blir til en toppers jentetur for meg neste vår...samt en veldig takknemlig mann som i det siste har vær veldig raus med bankkortet, tihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...