Gå til innhold

Fikk ball på magen i går... :/ Andre som har opplevd lignende??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter å grubler litt...

 

I går, var jeg på Håndballtrening. Trener ikke aktivt lenger, er bare med og hjelper litt til...

 

Den ene øvelsen i går trengtes en statist som skulle stå i forsvar, mens spillerene skulle kaste ballen fra A-B for så hoppe inn og skyte på mål..

 

Denne statisten ble meg. Noe jeg regnet med var totalt ufarlig siden jeg bare skulle stå der. Men på et tidspunkt bommer den ene spilleren når den skulle kaste ballen fra A-B og treffer meg... I magen...

 

Ballen var i grunn ganske hard, men den traff delvis hendene mine som tilfeldigvis var i mageregionen når dette skjedde. Ble bare paff og stum og ville ikke skape panikk i gruppa, så ville ikke tenke så mye mer på det i og med at det var ikke såå vondt. Men jeg kjente jo at ballen hadde vært der for å si det slik..

 

I dag og i natt har magen vært veldig øm, og den stikker litt. Kjente litt liv i går kveld, men har ikke kjent noe enda i dag. Men det er fortsatt tidlig på morrakvisten så vil ikke gire meg opp enda..

 

Jeg regner jo meg at dette har gått helt fint. For den lille i magen er jo ganske bra beskyttet der inne. Men jeg ble så paff fordi jeg var så uforberedt på det.

 

Men bør jeg ringe lege/jordmor for å informere? eller skal jeg vente hvis jeg får mer vondt evnt?

 

Er det andre som har opplevd noe lignende? Hva skjedde? og hva gjorde dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en jente på snart tre som godt kan komme hoppende ned fra sofaryggen, komme slengende i full fart etc og hun treffer 9 av 10 ganger rett i magen. Hender også hun ligger på tvers og sparker til i søvne om hun kommer inn til oss om natten, så jeg og babyen har nok fått noen trøkker ja:)

 

Har ikke vært så veldig bekymret for dette, forsøker selvfølgelig å unngå det, men ikke alltid like enkelt.

 

Tenker som deg, at babyen er såpass godt beskyttet at det skal endel til. Har også hørt dette fra flere jordmødre i andre sammenhenger.

 

Dersom du er bekymret kan du ta en telefon til føden, de svarer nok gjerne.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...