Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde ubeskyttet sex dagen etter at jeg sluttet å blø (etter mens) og nå begynner jeg plutselig å lure litt... Er ikke dette en rimelig sikker periode, da? Noen som har blitt gravide så fort etter mensen?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Nei, den er ikke så sikker. Ofte blør man i bortimot en uke. Sædceller kan overleve 3 døgn +-, og da nærmer man seg faretruende eggløsning. Derfor kommer det helt an på hvordan din syklus er. Hvis det har gått mindre enn 72 timer, bør du ta en angrepille hvis du ikke vil bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 ja, det er jo logisk når du sier det sånn.. For seint å ta angrepilla, men blir jeg gravid gjør det egentlig ikke noe. Bare litt tidligere enn tenkt. Satser på at eggløsningen kommer seint og at sædcellene har daua for lengst:) Takk for at du svarer en stakkars idiot
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Dytter denne for å se om noen der ute har erfaring med dette
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Vi har ei nydelig lita tulle som ble til på den måten, så så sikker er nok ikke den perioden (eller egentlig finnes det ikke sikre perioder).
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Ja, du sier det... Da får vi nok bare vente å se ;D Skal nok ikke gamble på "sikre perioder" igjen. Takk for at du svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå