Gå til innhold

Spotting med hormonspiral..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hadd spotting og småblødninger nå i 15 dager, hatt spiralen i 3månder. Minimum 2 uker av dette hver månde. Begynner å bli riktig så lei av det.. Hva er din erfaring med hormonspiral? Jeg har så mye murringer hele tiden, nesten så jeg tror jeg er gravid, men det er vel ikke mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første3 månedene så blødde jeg litt både i tide og utide... hehehe.. det var ikke noe mønster, men blødningene var mindre enn vanlig mens.

 

Og så gikk det over til litt mer "ordnede forhold", slik at jeg visste omtrent når den lille mensen kom.

 

Og etter ca ett år så ble mensen helt borte. Jeg har hatt min inne i ca 5,5 år nå, og det siste året har jeg igjen begynt å få noe blod i utfloden med måneders mellomrom. Da er det slik at jeg går på do og kan se at der har kommet litt blodblandet utflod, og det var den mensen liksom :)

 

Det tar litt tid før det stabiliserer seg, er vel det jeg ville frem til.

Skrevet

Takk for svar:)

Hadde du mye murringer? jeg har det konstant...

HI

Skrevet

Ja, litt, og jeg hadde mye vann i kroppen det første halvåret. Men etter det har jeg altså ikke hatt noe som helst av bivirkninger:)

 

Jeg er nå i vurderingsfasen på om jeg skal sette inn en ny, eller om jeg skal sterilisere meg.

 

Ferdig med barn, for å si det sånn :)

Skrevet

Oi, lykke til med avgjørelsen. Sterilisering er jo endelig, ingen vei tilbake. Vi ønsker oss flere barn, men tidligst om 1,5år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...