Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg og samboeren sitter her med angelsounden og lytter etter hjertet da vi plutselig hører hjertelyd fra to plasser på magen med ca 4-5 ca fra hverandre!!! kan den ene være pulsen??? altså en åre el no? eller ekko? litt vettskremt begge to her nå he he. ikke tenkt tanken på tvillinger!! håper på svar!!!
Gjest ->>- Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Mest trolig samme lyd fanget opp flere steder.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 det er veldig vanlig å høre to hjertelyder med angelsound. Den ene er mest sannsynlig din egen. Er den ene tregere enn den andre? Din puls er tregere enn babyens, så hvis en hjertelyd er tregere enn den andre, kan det altså være din egen...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 dette var absolutt ikke min egen. begge lå på ca 150-160 i min. er 16 uker i dag. hørte min egen rett før jeg hørte disse to. og den var mye roligere. samboeren min og hadde head sett på seg og reagerte med engang når jeg flyttet på angelsounden. vi hørte to like raske hjertelyder to plasser, men ikke så langt fra hverandre. grunnen til at jeg blir litt spent for at det kan være to er fordi magen er såpass stor allerede. men så er jeg 2gangsfødende å. har hørt hjertelyden mange ganger siden jeg var 10 uker på vei, men første gang jeg har hørt dette. men hva er dette med at pulsen i navlestrengen kan også høres og like rask som babyens? noen som vet? takk for at dere svarer!!! blir litt nervøs:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Er kos med to om det er tvillinger du har. Men, når jm lyttet på meg var pulsene på hver sin side av magen. Du får be om ullyd. Hilsen en tvillingmamma.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Jo da absolutt gøy om det er to!!! bare en uvant tanke og litt sjokk:) får jeg ul om jeg ber om det på grunn av at jeg har mistanke om to?? er en mnd til ordinær ul og synes det er leeeenge å vente:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Må bare si at det gjør det hvertfall spennende med tanke på at samboeren min er TRILLING!!!! he he. HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Syns du skal ringe dem å be om ullyd da du har mistanke om to. Skulle det være tvillinger bør en vite det så tidlig som mulig, både for din og barnas skyld. Krever en del ekstra oppfølgning med to i magen. Hilsen tvillingmamma.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 ok da ringer jeg i morgen takk for svar tvillingmamma og dere andre:)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Jeg også hørte to hjertelyder et stykke fra hverandre. Og det var ikke min egen som ble fanget inn, var to raske :-) Jeg spurte jm om det på neste kontroll,og hun mente at jeg nok hadde fanget inn pulsen i navlestrengen. Ordinær ul viste hvertfall bare èn baby,og ut kom det èn :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 ja det tenkte jeg å at det kan være:) ringte likevel pol.klinikken i dag å ba om å få fremskynda ordinær ul. skal ha den i uke 20 og er i uke 16 nå så litt lenge å vente for å få vite om det er en eller to:) HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Har sett bilder av tvillingmødre.. der er nokså stor i uke 16! Du bør ha en tåelig stor mage altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå