Gå til innhold

HJELP!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle sjekke om jeg fortsatt klarte å få beinet bak hodet, og det gjorde jeg. Men jeg får det ikke tilbake.

 

Ja, fakta faen! jeg sitter her med beinet bak hodet! jeg er alene, og får ikke tak i telefonen min (den ligger på kjøkkenet, kommer meg ikke dit)

 

Fy faen så latterlig jeg er! Hva skal jeg gjøre? beinet sitter pøkk fast. Hoften har låst seg kjennes det ut som.

 

HJEEEEEELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får legge ut adressen din her, slik at noen kan kontakte naboen! :)

Skrevet

Hehe, nå ser jeg det for meg. Hvor bor du? Jeg kommer med kamera!

Ikke få panikk, bare lirk rolig og forsiktig, det kommer nok tilbake på plass!

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg! det er faktisk ganske vondt også. Jeg har krampe i rompa!

 

Herreguuud! Jeg er pokker meg godt over 30, så sitter jeg her mutters aleine med beinet bak hodet...jadda...

 

Jeg får bare prøve å komme meg ut på kjøkkenet og hente telefonen og ringe mannen min.

 

*flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...