Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg skulle sjekke om jeg fortsatt klarte å få beinet bak hodet, og det gjorde jeg. Men jeg får det ikke tilbake. Ja, fakta faen! jeg sitter her med beinet bak hodet! jeg er alene, og får ikke tak i telefonen min (den ligger på kjøkkenet, kommer meg ikke dit) Fy faen så latterlig jeg er! Hva skal jeg gjøre? beinet sitter pøkk fast. Hoften har låst seg kjennes det ut som. HJEEEEEELP
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Du får legge ut adressen din her, slik at noen kan kontakte naboen!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Hehe, nå ser jeg det for meg. Hvor bor du? Jeg kommer med kamera! Ikke få panikk, bare lirk rolig og forsiktig, det kommer nok tilbake på plass!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg! det er faktisk ganske vondt også. Jeg har krampe i rompa! Herreguuud! Jeg er pokker meg godt over 30, så sitter jeg her mutters aleine med beinet bak hodet...jadda... Jeg får bare prøve å komme meg ut på kjøkkenet og hente telefonen og ringe mannen min. *flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå