Gå til innhold

Noen i fra Sandefjord med termin i 2011?


Applegirl

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det er flere i distriktet her med termin neste år, jeg har hengt meg på gruppen for de som har termin i år så er jo bare snart meg igjen med mage:) Jeg har selv termin 24 januar, hadde jo vært koselig å få til treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Måtte innom og kikke litt om det var noen aktivitet i Sfj-området;) Har akkurat blitt gravid, men terminen er iallfall i juni 2011;) Etter hvert som jeg er sikker på at det kommer til å gå bra blir jeg nok med på et treff eller fler... Ingen flere fra Sfj som har termin i 2011, altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg bor i larvik, men har sandefjordsblod;) og har termin i slutten av april. Blir gjerne med på treff senere, men venter nok en stund til-ihvertfall til magen synes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Super fersk her, så terminen er ikke før juni/juli. Synes det er morro at fler er her inne så 'tidlig' ;) Er dere førstegangs eller har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kommet noen svar her:) Så koselig! Jeg har da 2 barn fra før og venter tredje og sistemann nå. Kanskje vi får til et treff etter hvert, da?:) Det hadde vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gjerne med på treff, hadde vært kjempekoselig. Har termin i mars og venter nr. 2. Har en gutt på 2 og nå ser det ut som det blir en liten tulle. Kanskje vi skal prøve å legge ut et treff om en måneds tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med på et treff etterhvert. Koselig og spennende. Jeg har termin i slutten av Mai, har ingen barn fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har lagt ut forslag til treff på bim-treff. Håper mange kan komme, hadde vært supert å samle en gjeng som kan treffes fremover og i permisjonstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke helt enda om jeg rekker å komme på treff. Samboer spiller kamper på torsdager,men de begynner gjerne ikke før 20.00. Hadde vært koselig med et treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å være med på treff, men tror kanskje jeg synes dette første er litt tidlig for min del i og med at det er veldig få som vet om at jeg er gravid foreløpig. Nærmere jul og etter hiver jeg meg nok på!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er første treffet også litt tidlig enda, men blir gjerne med på treff nærmere jul (hvis noen har tid da...;) ) og over nyttår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Hei.

 

Jeg har termin i slutten av juli 2011. så gøy å se så mange fra sandefjord, som venter barn. sist gang jeg var gravid følte jeg meg veldig alene. ikke så mange å dele det med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har termin i slutten av juli 2011. så gøy å se så mange fra sandefjord, som venter barn. sist gang jeg var gravid følte jeg meg veldig alene. ikke så mange å dele det med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! jeg blir gjerne med på treff neste gang! Jeg er innflytter i sandefjord, mannen er herfra. Termin i juni med nr 3! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...