Gå til innhold

Angående baby på fly, Trenger svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn på 5 mnd og skal på ferie.

Har ventetid i paris på 6 timer.

Så mitt spørsmål er:

- Kan jeg ta med bilsette uten å måte betale ekstra for det?

- Hvordan skal jeg få tiden til å gå med en baby? Skal jeg ha han i fanget hele vente tiden eller er det noe jeg kan gjøre?

- Hvordan er det når man skal ha med seg vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bilsete kan du ta med ja, inn på flyet til og med og hvis det er seter til overs ordner de sånn at du kan ha baby i setet ved siden av i bilsetet.

vi gikk og spiste mens vi ventet..

hvis du har reisevogn, tar de den på gaten før du går ombord i flyet, så får du den igjen når du mellomlander. BORTSETT fra i Oslo det er eneste flyplassen de har en regel på at de ikke tar imot reisevogner ved gaten. der må de sjekkes inn. men det koster ingenting.. du legger den i plastpose

NB! første gang jeg reiste var hun 2 mnd, jeg hadde den nye teutonia vogna mi som de IKKE behandlet bra og den var ødelagt da vi kom fram!!

derfor kjøpte jeg reisevogn til neste reise som jeg til min store overaskelse kunne levere på gaten og få på mellomlandingen.. veldig greit når du skal utenlands.

første gang jeg reiste utenlands og skulle mellomlande var hun 4 mnd og jeg hadde bare bilsete som jeg gikk rundt og bar på.. og som hun sov i.

andre gangen var hun 6 måneder, og det var MYE bedre å ha en vogn å trille på mellomlandingen! og som hun kunne sove i..

Skrevet

Veldig greit å ha med en soft bag, og goså et leketeppe som du rett og slett legger ned på gulvet. Ikea har noen veldig fine, med plast på baksida.

Skrevet

Tusen takk for svar :o)

Da skal reisen bestilles imorgen :o)

Skrevet

De hadde babytriller på gardemoen som vi trillet vår i :) Brukte en halvtime på å finne en ledig, men det var absolutt verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...