Gå til innhold

Edgar

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nettopp en lang tråd oppe om akkurat Edgar. Det var visst ikke populært. Av en eller annen grunn liker ingen dette navnet, mens mange liker Astrid?! Eh... ok.

Skrevet

Det var EN gal dame som ikke likte det, ellers likte faktisk de fleste det! :)

Det er et tøft navn.

Skrevet

Nei... minner meg og Edgar Antonsen- voltektsmann og barnemorder

Skrevet

Tenker automatisk på Eddie the Eagle når jeg hører det av en eller annen merkelig grunn..

Har hadde vel et ansikt som bare en mor kan elske:)

Skrevet

Enda en Edgar debatt? Må være nr 5 på en mnd, mener jeg... Merkelig at akkurat dette navnet skal diskuteres om og om igjen.

Min bestefar heter Edgar, og det skal min neste unge også hete, om det blir gutt. Så si hva enn dere vil, jeg elsker navnet og har bare gode følelser knyttet til det.

Alle har lov til å mene hva enn de vil om et navn. Jeg mener at ingen bør bry seg det minste om hva andre mener, men holde seg til sin egen mening.

Skrevet

signerer denne, det var EI som ikke likte det, og tok helt av. Syns ikke dette navnet er så ille.. :)

Skrevet

Det var en Edgar diskusjon for litt siden. Mange likte navnet, mange syntes ikke det var noe særlig, og en som senere er blitt hetende Edgar-dama hatet navnet som det værste navnet hun noensinne hadde hørt.

Skrevet

Den tråden så ikke jeg, men så en annen der mange likte det. Jeg liker det også. =)

Skrevet

Alle har vel et navn de bare ikke utstår. Få derimot som roper så høyt om det som det den dama har gjort her inne. Egentlig bør man holde det for seg selv når man virkelig hater et navn. Selv er jeg sikker på at det er minst en person her inne som har det navnet jeg synes er styggest, men gidder ikke si noe om det. Om noen vil bruke det på ongen sin må de gjerne det for min del, så lenge de liker det selv.

Skrevet

var ikke det han duden i MiB eller Mars attacks som skrella av seg huden..

Sånn skikkelig ekkel bonde fyr

Skrevet

Jo, han bonden som hadde på seg en "Edgar-suit" i MiB.. Han som spilte skurken.

Men jeg syns edgar er et helt vanlig og greit navn. Problemet med hu dama var at hun virkelig måtte poengtere hvor teit hun syns det navnet var, måtte kommentere alle svarne som kom, og ga seg ikke på tørre møkka. Greit man ikke liker et navn, men det holder da å si det én gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...