Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Noen som bruker det til babyene? Anbefaler du det?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jada. Anbefales på det varmeste. Husk gåhjelm også!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Gåhjelm? sitter di ikke stødig i stolen da???
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 De kan faktisk ta av seg hjelmene! Det eneste forsvarlige er å skumgummibelegge hele huset. Gjerne litt utenfor også, og i hvertfall hele lekeplassen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 og for ikke å glemme sånn stå sele med strikk til døråpningen
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 nei, det anbefaler jeg ikke, jeg fraråder heller! Det kan skade barnets hofter og rygg, det kan forsinke motorisk utvikling, og det er generelt en uting å lære barna å bruke en slik innrettning for å komme seg fra a til b. Vil de frem her i verden, må de bruke koppen sin Mitt barn har klumfot, og han kom seg frem med gips og skinner. Men hadde han fått muligheten til å bruke gåstol, hadde han vært mye eldre enn 20 mndr før han gikk... Alle leger, fysioterapauter og ortopeder jeg har vært borti (og det er en del!) sier alle NEI til gåstol. Men selvsagt, føler du at du må, så overlever nok barnet hvis du kun bruker det i KORTE perioder i ny og ne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå