Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Garnes området selv... Kom igjen her er vi anonyme.Regner med det er andre enn meg fra dette stedet her inne?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 snart (bare finne meg leilighet) håper da på omr rundt seimsmark =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Der er det såå fint å bo med barn!Vi leter etter enebolig der selv..Men det meste er enten nedslitt eller DYRT.Kort vei til skole og barnehager! Gått masse tur med vogn gjennom seimsmark og inn til øyrane.Velkommen skal du være Kjekt å være både forelder og barn her =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 gleder meg til evt flytting.. hater å bo her ute på gudsforlatte fleslandsomr. elendig buss etc.. Bruker f.eks 1t55min til bf i fyllingen, men bare 35 min fra arna =) (og hjelper jo litt på at typen bor sentralt arna)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 jeg og har en fing på å flytte til arna. Bor i fana, men ønsker meg noe mer for pengene uten å være alt for langt fra byn og Lagunen ;-) Åsane føler jeg er en no no....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Vel, en viss fare for fargelegging fra min side..Har vokst opp her og kom tilbake med gravid mage og mann. Nå er vi fire i familien og alle trives.Jobber i byen så pendler med toget.Helt supert det. =D
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Hei Arnatveit her. Bodd her i knapt ett år og trives forsåvidt godt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Allt er bedre enn Ytre Arna sier nå jeg.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå