Gå til innhold

Jenter fra arna? Opprop!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Garnes området selv... Kom igjen her er vi anonyme.Regner med det er andre enn meg fra dette stedet her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snart

(bare finne meg leilighet)

håper da på omr rundt seimsmark =)

Skrevet

Der er det såå fint å bo med barn!Vi leter etter enebolig der selv..Men det meste er enten nedslitt eller DYRT.Kort vei til skole og barnehager! Gått masse tur med vogn gjennom seimsmark og inn til øyrane.Velkommen skal du være ;) Kjekt å være både forelder og barn her =)

Skrevet

gleder meg til evt flytting..

hater å bo her ute på gudsforlatte fleslandsomr.

elendig buss etc..

 

Bruker f.eks 1t55min til bf i fyllingen, men bare 35 min fra arna =)

 

(og hjelper jo litt på at typen bor sentralt arna)

Skrevet

jeg og har en fing på å flytte til arna. Bor i fana, men ønsker meg noe mer for pengene uten å være alt for langt fra byn og Lagunen ;-)

Åsane føler jeg er en no no....

Skrevet

Vel, en viss fare for fargelegging fra min side..Har vokst opp her og kom tilbake med gravid mage og mann. Nå er vi fire i familien og alle trives.Jobber i byen så pendler med toget.Helt supert det. =D

Skrevet

Hei

 

Arnatveit her. Bodd her i knapt ett år og trives forsåvidt godt.

Skrevet

Allt er bedre enn Ytre Arna sier nå jeg.. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...