Silja FullFres McQueen Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 For å se på en vannskade i taket.. Skal jeg by han på noe? Kaffe? Hehehe. Aner ikke hva man gjør med slike takstmenn-situasjoner..
Gjest Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Kan jo høre om han vil ha en kaffe, men jeg tror jeg bare hadde latt han jobbe i fred
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Ja, er lixom det jeg heller mot jeg oxo Måtte bare spørre, jeg aner jo ikke hva slike folk forventer... Hehe
vildejenta Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Om kan er kjekk kan du vel by han på en kaffe.. :-p Ellers så tror jeg at han ikke forventer noe servering!
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Hehehe, jaaa.. Dog FullFresMannen ville nok ikke blitt så glad for det Neida, tror nok jeg går for ingen kaffe;)
-trollemor- Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 eh tror du bare skal la mannen gjøre jobben sin. Min far er takstmann, vet han trives godt i å treffe folk over alt. Men hvordan det er med kaffedrikking.... gjør som du føler for. En kopp er vel ok om man har vært på farten hele dagen.... Han vil vel bare gjøre jobben sin, så vel som en snekker, rørlegger, elektriker...
ellen-propellen Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Jeg hadde takstmann for å titte på en skade i våres. Siden jeg er litt gammeldags (er jeg blitt fortalt her inne hehe) så bød jeg på kaffe ja. Jeg hadde og kake jeg bød på når han var ferdig. Når han kom tok vi en kaffekopp og han gikk igjenom sine arbeidsrutiner og hva han så etter osv. Så var han rundt og tittet og tok bilder. Etterpå,mens vi hadde kaffe og kake,gikk han igjenom hva han fant og hvilken betydning det hadde for min sak.
Mammaen til Isak Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Jeg også tilbød(? åssen skrives det ordet egentlig?) takstmannen kaffe, og vi tok en kaffkopp da han var ferdig med jobben hvor vi pratet om skaden, hva han tenkte osv..
Villa Perlesukker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Jeg har alltid kaffe, kanelboller ol stående når folk jobber. SIst sendte jeg til og med en pose nystekte boller med til de som kom og hentet søpla fordi de tok ekstra med Spør alltid alle om de vil ha så får de velge om de vil takke ja eller nei
lille sprelle Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 de er på jobb - har du tilfeldigvis kaffe, så kan du jo spørre ham, men generelt sett har de ikke tid til det i hvert eneste hus de skal innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå