Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er ikke gravid som jeg vet om i alle fall. Går på p-piller, har regelmessig mens. Å leeenge siden mannen min å jeg har hatt sex. De 3 siste dagene har jeg "kjennt" liv på høyre siden, rett i bukselinningen. Har vært gravid to ganger før, å syns å huske at det er i det område jeg har begynnt å kjennt liv. Der hvor buksa presser liksom. Minste mann er 2 år, så jeg tror ikke det er "fantomspark" jeg plutselig begynner å kjenne 2 år etter fødslen.. Hva tror dere, kan det være noe annet? Sammentrekkninger i livmoren kanskje? Hehe noen som har peilig?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Sånn kjenner jeg hele tiden. Er vel litt luft, småkramper osv;) Så når jeg kjenner disse bevegelsene i magen når jeg er gravid i uke 10-14 så vet jeg at det ikke er babyen, uansett så mye jeg vil tro det Trodde nemlig det var babyen da jeg var gravid med førstemann, men fant fort ut etter fødselen at det ikke var det. Man legger bare ikke så lett merke til det når man ikke er gravid, for man prøver ikke å kjenne etter det
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Tusen takk for svar, nå ble jeg lettet Har ikke planer om enda en liten småtass enda HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Finnes det noe som heter "fantomsmerter"? Jeg har født for 11 mnd sider, og føler ganske ofte spark i magen, slik som det kjentes ut som da mini lå inni Litt annerledes enn luftsmerter liksom.. hehe Har spiral, så vet jeg ikke er gravid...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 fantomspark mente jeg å skrive... 21.40
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Wow.. Sånne har jeg også! 11 mnd siden fødsel og i magen er det fullt liv av og til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå