Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Var den Criminal Minds episoden i forrige uke sesongavslutning, eller har jeg klart å overse en episode denne uka her?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Ja.det var dessverre det! Så spennende også.Gleder meg til det begynner på igjen:) Men imellomtiden skal jeg le av raringene fra torsdagkveld fra nydalen:)
Himmel og hav Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Ok, det var enda godt det da, for jeg vil ikke gå glipp av fortsettelse på den episoden der. Jeg var såpass engasjert at jeg brølte "NEI!" da rulleteksten kom *rødme* Takk skal du ha! *huske på å hake av anonymknappen*
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Jeg oppdaget til min store skrekk at criminal minds ikke kommer i kveld... Og takket være dere vet jeg nå hvorfor Men nå sitter jeg og tenker meg grønn på hva forrige episode handlet om..?? Vet at jeg så den, for jeg ble helt fra meg for at det var forts.følger. Kan dere hjelpe meg?
Himmel og hav Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Seriemorder, black outs, kidnappet datteren til politimannen som fikk foreldrene sine drept av den samme morderen for ørten år siden. Kjempeskummel!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Åhhhh, takk!!! Husker det jo selvfølgelig nå Fikk helt frysninger når jeg leste de du skrev. Åh, gleder meg sykt til fortsettelsen Takk for at du svarte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå