Gå til innhold

La oss kåre det beste og det verste nicket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer på "Den heldige eier av et barn" som det verste (ingen eier et annet menneske).

Det beste er kanskje "tante Grusom master of law", eller "Lektor Doppler med tillegsutdannelse".

Liker at et nick sier noe mer om en person enn at de er "mamma ditt" og "mamma datt".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Deilig er Jorun. Synger det i "deilig er jorden" melodi hver gang jeg ser det nicket.

Skrevet

Lektor Doppler med tillegsutdannelse? med tillegg, mener du?

Rekefaen har et bra.

Skrevet

Verste er Spetakkel...bråkete nick

Beste er mitt, men det vil jeg ikke si hva er ; )

Skrevet

"ConsuelaBananaHamock" er kult nick! Og "Sweet Amber" - for hun er så alt annet enn Sweet, hehe:-)

Er mange andre gode, men jeg kommer ikke på flere i farta

Enig med "Den heldige eier av et barn". Ufattelig dårlig nick!!

Skrevet

Jeg liker "Den heldige eier av et barn". Så det så:)

Skrevet

Ja, jeg blir også provosert av "Den heldige eier av et barn". Hvem er det som kan eie et barn da? Det er så teit at bare nicket får det til å koke...

Beste...? hmmm. lammekjøttmannen er fin, det får meg til å tenke på mat og revolusjon! Eller litt suspekt mat og politikk da, men ikke like bra klang over det. ha ha.

Ellers... åå, husker ikke. Var så mange bra før..

Skrevet

Hvis du hadde fått med deg bakgrunnshistorien til hvorfor nicket hennes er Den heldige eier av et barn, hadde du kanskje endret mening.

Hilsen en annen med et nick du ikke liker... :-)

Skrevet

Jeg liker "Slank bakfra" og "blomstre". Jeg må alltid smile litt av de. Ellers så var det ei her tidligere som het "LisseUmmaNuddeAtteJam", og det synes jeg er kjempetøft!

Alle mammaene med tall foran og bak klarer jeg ikke å holde fra hverandre, men de er ikke dårlige, bare litt like.

Skrevet

Vi er alle heldige som får ha barn, dessverre er det ikke alle som får oppleve det, og dessverre er det de som opplever å miste barn.

Vi eier likevel ikke de vi er så heldige å få ha hos oss! Tror det er det som folk reagerer på med nicket, uansett bakgrunn, så sier det noe om å eie et annet menneske.

Skrevet

mat og revolusjon eller mat og politikk :D det tar jeg som et stort komplemang!

hvordan kom du fram til det? :D

Skrevet

Gutta er ute og puppene henger er bra:)

Skrevet

Har alltid moret meg over at solstråle69 er så grinete og negativ hele tiden. Hun kommer jo bare med sure svar, da er det litt morsomt at hun kaller seg solstråle..

Skrevet

Angående "den heldige eier av et barn", nicket.

Mener å huske hun fortalt at hun hadde vært på toget med barnet sitt og så hadde barnet gått litt frem og tilbake i togvognen da en eldre mann hadde spurt henne om det var hun som var DEN HELDIGE EIER AV BARNET. Er nok ikke helt korrekt gjengitt, men poenget er der i hvert fall.

Skrevet

Haha:) Jeg mener ikke å være anonym da. Det er jo meg! :)

Mat pga lam, jeg elsker lammekjøtt. Men du får det til å høres lit lugubert ut da... Og politikk er jo ikke rart. Du er assoisasjonsnick!

Skrevet

Ja, hvorfor kaller hun seg solstråle? Hun er alltid den mest kranglete av alle...

Skrevet

Hver gang jeg ser "hvor har du vært billy boy?" nicket begynner jeg å synge inni meg, så dette er absolutt min favoritt:)

Også liker jeg "lille sprell" for slik vil jeg beskrive min datter og kunne godt hatt det nicket selv.

Skrevet

haha.. ja om det er du som er anonym, da er det ikke rart du forbinner det med politikk og revlusjon :D

kan ikke bli bedre en det :D

Skrevet

Misliker ingen nick, men humrer hver gang jeg ser:

Hengebuksvinet, Oh My God Liksom, ConsuelaBananaHammock og

Deilig er Jorun :-)

Skrevet

Blir også provosert av "den heldige eier av et barn". INGEN eier sine barn eller noen andre mennesker på jorda.

Skrevet

Nei, jeg så en annen kommenterte det engang og da påstå hun at alle som kjente henne ville sagt at hun var en skikkelig solstråle. Sånn hun skrev det var det ikke ironi.

Skrevet

Beste nicket må være...åhh.. ironisk nok så husker jeg det ikke ordrett.

Noe om 2 kjønn og stønn og til slutt en sønn..

Å vent, jeg kan søke det opp!

2kjønn3stønn9måneder1sønn

Veldig bra!

Har ingen som slår meg som direkte dårlig. Mange er virkelig fantasifulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...