tante grusom master of law Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hvem ellers ville funnet opp dynetrekk med hullet midt på siden isteden for nede i enden? Helt ubrukelig. Dyna detter ut eller fem minutter i senga, og man bruker en evighet og mange banneord før dyna er på plass.
Mor Løvehjerte Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hehe... og da slår det meg at min mor pleide å sy inn knyting i sånne dynetrekk da jeg var liten. Kjøpte "dynesnor" i metervis i syforretninga, klippet i passe lengder, sydde dem på plass, og vips kunne man knyte igjen dynetrekket. Du har ergo en jobb foran deg i helga.
LadyLuck & Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 drfor jeg kun kjøper dynetrekk med åpning nede og knapper =P
tante grusom master of law Skrevet 23. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2010 Jeg visste ikke engang at det fantes slike idiotiske dynetrekk. Har heldigvis bare hatt slike med åpning nede. Men det nye til guttungen er ett slikt talentløst ett. Må tydligvis være obs på dette ved neste innkjøp.
Gjest Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Det med dynetrekk med endeåpning er en forholdsvis ny greie. Inntil for få år siden var dynetrekk med endeåpning vanskelig å få tak i, men himmel - for en behagelig nyhet det var! For noen år siden lette jeg nøye for å finne med endeåpning, nå er det heldigvis sjelden å finne de med idiotisk sideåpning. Men det finnes fremdeles noen få i skapet mitt, og de brukes forholdsvis sjelden - for å si det slik.
tante grusom master of law Skrevet 23. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2010 Da må slike tåpelige dynetrekk være en norsk greie, for så lenge jeg har eksistert så har vi hatt ordentlige dynetrekk i Sverige. Men i Sverige har det ikke vært stretsjlaken før inntil nylig, det har ihvertfall ikke vært vanlig. Så det finnes både godt og vondt i begge land tydligvis:) Dersom dynetrekk kan være et mål på godhet, hehe:)
prekæs Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Har du tenkt på at ett dynetrekk med åpning i siden har flere slitasjesider, nemlig 4 i stedet for to, hvis du ikke godtar å ligge med åpningen opp. Kom til å tenke på det da ett sengesett jeg var veldig fornøyd med å brukte ofte, ble tynnslitt i den ene siden og var like hel i den andre. Jeg vil helst ha med åpning i siden:)
tante grusom master of law Skrevet 23. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2010 Nei, den kjøper jeg ikke, Prekæs. Da kjøper jeg heller et nytt dynetrekk en gang i skuddåret enn å få magesår hver uke når man slåss med det:) Jeg vurderer faktisk å sy om dette dynetrekket.
LilleBjella Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 Enig med prekæs. Skjønner ikke at åpning i siden kan være en bakdel? Har man åpning i enden, uten noe form for lukkemekanisme, så detter dyna ut. Har aldri opplevd at dyna tyter ut med sideåoning. Jeg gidder heller ikke ha åpningsenden i huet, og jeg liker å snu dyna, slik at dunet jevner seg ut. Risting fungerer ikke på samme måte. Innlegg av dyne er en treningssak.
tante grusom master of law Skrevet 23. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2010 Jeg har enten knytting eller knapper på mine trekk, så dyna faller ikke ut. Og så liker jeg ikke å snu dyna og sove med tåfis i ansiktet, hehe:) Men det er jo godt det finnes ett marked for fandens dynetrekk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå