Gå til innhold

Jeg driver og strikker Hello Kitty-sitteunderlag. Er det...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for barnslig til en 7 åring? Julegave..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo Kitty er superpoppis i barnehagen hvertfall =)

Ser jo at mange går med deg på skolen også, men jeg tror jeg hadde satset på tre åringen.

God Ide forresten! Hvodan har du fått oppskrift?

Skrevet

er 7 åring glad i hello kitty ting, er det jo en super gave, kan du ikke bare sjekke det da?

Skrevet

Synes den så litt barnslig ut for en 7åring, ja. Men sikkert midt i blinken for en 3 åring. Jenta mi på 3 er er sååå begeistra for hello kitty så!:P

Skrevet

Hello Kitty er noe men enten elsker eller hater, så hadde forsikret meg om at mottaker ikke er i den siste gruppen iallfall.

Selv synes jeg hele katta er motbydelig og hadde gjemt et slikt sitteunderlag langt inni skapet til det var glemt og tilfeldigvis falt ned i søpla.

Skrevet

Søpla faktisk! Du fortjener ikke julegaver! Snakk om å sette pris på noe folk har sittet og brukt tid på.....

Ikke HI.

Skrevet

Jeg er heller ikke begeistret for Hello Kitty, MEN om jeg hadde hatt en jente som elsket det hadde jeg blitt kjempeglad for en sånn julegave - MANGE TUSEN GANGER bedre enn klær med hello kitty på.

Skrevet

Jeg er vel ikke noe verre enn alle de som mener man ikke skal kjøpe julegaver på salg tidligere i året fordi de da ikke kan byttes.

Tror nok de fleste har fått med seg at jeg hater Hello Kitty, så er nok ingen fare.

Anonym 13:46

Skrevet

Jeg er vel ikke noe verre enn alle de som mener man ikke skal kjøpe julegaver på salg tidligere i året fordi de da ikke kan byttes.

Tror nok de fleste har fått med seg at jeg hater Hello Kitty, så er nok ingen fare.

Anonym 13:46

Skrevet

Utrolig søte de var da! Og fin blogg =)

(Og jeg som hater Hallo Kitty da!) Hmmmmmm

Skrevet

Sjuåringene her elsker Hello Kitty og ville synes det var årets kuleste sitteunderlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...