Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg er ansatt i en bhg som ekstraressurs til et barn med spesielle behov, og prøver nå å tilrettelegge dagene hans med en spes.ped. Det er små enkle grep som skal til for å bedre hans hverdag og livskvalitet kraftig, men jeg møter faen meg veggen over alt! Styrern gir f***, ped.leder gir f***, og verneombud kan ikke gjøre annet enn å ta tingene til styrer som, som sagt, ikke kunne brydd seg mindre! Hva faen gjør jeg?? Hvordan skal jeg liksom forklare foreldrene til dette barnet at "nei, han får bare ha det pyton, for styrern synes visst ikke problemet hans er noe å bry seg om"?? Hvordan kan folk i en sånns tilling motsette seg ting, nekte å lære av andre pedagoger og barnehager og være vrang bare fordi hun ikke ser problemene siden hun ikke er der med han hver dag?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Ta det opp med barnehagesjefen i kommunen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Kan virke sånn, men hun er kjempedyktig ellers, det er bare med dette barnet det blir kræsj.. Hun har virelig null innsikt i hans hverdag og nekter å sette seg inn i den. Det er snakk om en femåring som er på nivå med en toåring her, men jeg tror hun bare tenker at det er jo siste året, neste år er vi kvitt'n.. Har heldigvis fått kontakt med noen litt høyere opp i systemet, så jeg vet at jeg har noen i ryggen når jeg tar fram kranglekjeften.. Virker som hun tror jeg er vrang for min egen del, og det er jo helt bak mål. Jeg hadde ikke giddi å bruke tid og krefter på dette om det ikke hadde vært for at dette barnet trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå