Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Sliter med angst for at typen er utro, følr meg helt fucka opp i hodt, følr meg så sint på typen avogtil at jeg får lyst å være utro for å føle meg bedre:(
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 d lønner seg ikke..du kommer til angre etterpå...og du hørtes jo ikke helt sikker ut på om han var eller. ta heller å sette dere ned å prate om hva dere/du føler,tenker
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 prøver, mn jg er så sykt paranoid og uanstt hvor bra han r blir jeg ikke fornøyd.. er helt lei av meg selv:( Nå spør eksn om jg vil være med han på hotelltur en helg bort..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Herregud, skal du først være utro så velg nå ihvertfall noe litt mer spenstig enn eksen din!!! Når det er sagt, hvis du ønsker å være utro bare for å være utro, vel da er det noe veeeeesentlig feil med forholdet ditt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 hvorfor ? lei typen din på en måte da ? hvordan har dere det ?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 j a føler jeg ikke får nok oppmrksomht av ham,...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 KNALLGOD idé å være utro!!!!! Det fikser ALLE forhold!! Er det mulig å bli mer teit?????
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 jeg sa jo at jeg er TEIIIIIIIIT!!! HI
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 har vert der selv,men det kom seg av seg selv også. du kan jo nevne det for han rett ut og spør om det er noen spes grunn. spør rolig og fint lykke til,kjipt å føle sånn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 Han er fantastisk, men jeg vet ikke, det må være noe galt med meg, jeg er så redd for at han skal såre meg, det føles så virkelig at han vil være utro med meg.. Han er en kjekk fyr, men utrolig snill og verdens beste kjæreste, jeg har blitt såret på gang og gang i flere år nå, og endelig treffer jeg en fin mann og føler det på denne måten??! Det er helt sykt, men føles som jeg beskytter megselv ved å få bekreftelser fra andre.. Klarer ikke helt å forklare dette;(
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #11 Skrevet 23. september 2010 Og derfor vil du såre han slik som andre har såret deg....?! Du må først bli gla i deg selv, og respektere deg selv før andre gjør det. Snakk med fastlegen din og få time til behandling.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #12 Skrevet 23. september 2010 har gått til behandling, alt.. vet ikke hv som feiler meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå