Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 ...vil jeg bare si at vi har en hel haug med dresser vi, av ymse merker. Alt er tatt vare på fra da jeg var liten. Vannavstøtende, varme og flotte dresser er det også. Så kan dere bare ha alle disse merkene jeg aldri har hørt om. Mine er minst like gode, og ikke har de kostet meg en krone heller. =)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Det tror jeg ingenting på , klumpete og vonde for barna å bevege seg i. Hva er problemet med å bruke 1000 kr på en dress barna bruker sååå mye, dag inn og dag ut?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hvorfor skulle de være klumpete? Selv om de er gamle er de av topp kvalitet, og var i sin tid ganske dyre. Hvorfor skal jeg måtte bruke 1000kr på en dress når vi faktisk har hatt vett til å ta godt vare på gamle ting? Har også alt av ulltøy og kjempepent hjemmestrikk. Ikke godt nok det heller da kanskje? Jeg synes alle burde være bedre til å ta vare på gamle ting som har god kvalitet. Mener helt bestemt at veldig mye av det gamle er bedre enn det man får kjøpt i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå