Gå til innhold

Noen som har vært på 3d ultralyd enda? Legge ut bilder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var på 3d ultralyd på tirsdag.men lille man ville ikke vise seg uten å ha føtter og hender i ansikte. eller ligge med rumpa ut =P så det ble ingen bilder..

så fikk en ny time gratis. så håper vi får noen bilder da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Du får gi oss en oppdatering, Ringte å bestilte time i går, og fikk ikke time før november, så er 29+4 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Du får gi oss en oppdatering, Ringte å bestilte time i går, og fikk ikke time før november, så er 29+4 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan var det på 3d- ultralyd i går ?

da jeg var der sist uke var jeg 25+2 på vei. den nye timen jeg har fått er neste uke, og da er jeg 27+2.

 

jeg har vært på ultralydklinikken på Lysaker. kjempe fornøyd med de :)

kostet 1000kr. og den andre timen fikk jeg gratis, siden de ikke fikk tatt noen bra bilder, slik babyen lå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt ut ett 3D bilde av gutten vår tatt for fjorten dager siden. Systemet klusset seg veldig mens jeg holdt på, kan godt være det blir 3 likedanne bilder:/ jaja..tar det isåfall med godt humør!

(Bildet ligger for øyeblikket på framsiden av albumlistene)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta hos Annika Gundersen på Lillehammer. Der koster det 1000kr for en hel klokketime. På mjøskirurgen gjøvik koster det 1250kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gratis 3D, som bonus for å hente resept på Klexane-sprøyter på gynekologisk avd:P

Sykehuset var også i en prosess til å kjøpe ny maskin, og hadde prøvetid på flere maskiner akkurat nå. Gynekologen var ikke utlært på "prøve"maskina, så jeg fikk med 15 bilder av forskjellig kvalitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...