Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hvor langt var du på vei? Blødninger? Startet fødsel lenge etterpå?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 En venninne av meg ble strippet da hun var 11 dager på overtid. Riene starter et par timer etterpå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde ligget på sykehuset et par dager på modningspiller da jeg ble strippet. Ikke at jeg visste at det var det jeg ble før etterpå. Det var auouffyfaensåvondt! Ikke hjalp det noe at damen så ut som en eller annen kjempemuskuløs tysketellerannet bondetuppe heller, hun bare stakk inn hånda, føltes ut som hun dro til alt inni der og gikk ut igjen. Vi kalte henne bare Gottfried da, med en hårknute på hver side. Ikke hjalp det noe heller. Det viste seg dog at denne damen hadde det litt travelt den dagen og at når vi hadde henne under fødselen var hun verdens snilleste. Førsteinntrykk kan ofte lyve stort altså Ikke blødninger, men en slimpropp som aldri ville slutte å gå. Fødselen startet to og en halv dag etterpå, når de tok vann og satte drypp:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Jeg ble strippet åtte dager før termin. Hadde da fire cm åpning. Blødde så og si ikke, og var egentlig ikke vondt. Fikk voldsomme kynnere med det samme, og de fortsatte utover kvelden. Neste morgen våknet jeg av smerter i magen, og av at jeg blødde litt. 26 timer etter strippingen kom knøttet til verden:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg ble strippet noen dager før termin med 3 cm åpning og moden livmorhals. Synes ikke at det var spesielt vondt, hadde litt småblødning etterpå og endel kynnere, men det hadde jeg konstant mot slutten uansett. Fikk rier 7 timer etterpå og hadde en fin og rask fødsel :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 6 dager før termin ble jeg strippet, fordi jeg hadde 2 cm åpning og det var kjedelig å dra på sykehuset hele tiden (var endel på kontroller pga gbs), så jeg sa det var fint om jeg slapp å komme på ny kontroll. Da spurte gynekologen om hun skulle "se om hun klarte å sette igang noe", og jeg takket ja. Det var ikke vondt i det hele tatt, og på vei hjem fikk jeg kynnere. Var hjemme kl 13, og begynte å telle rier rundt hotel cæsar-tider Han kom til verden den natta
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Ble strippet 11 dager på overtid. Hun sa ikke hva hun skulle bare stakk armen oppi, hylte som en gris...har skjønt den senere tid at jeg ble strippet...riene begynte samme natt, brukte 26 timer til sammen fra riene starta til ungen var ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå