pifi med tre nurk Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er hjemme i andre permisjonsuke...og holder rett og slett på å bli sprø... Er også hjemme med vår helskjønne to-åring da vi ikke har fått barnehageplass dit vi har flyttet... og vi holder på å bli sprø begge to, hun fordi jeg er så sliten og trøtt og ikke orker å holde hennes energinivå og jeg fordi jeg ikke bare kan sove meg gjennom dagene til babyen kommer... skulle så gjerne hatt mer energi og virkelig nytt denne stunden med jeenta mi til lillegutt kommer, men i stedet hangler jeg meg gjennom dagene og bare gleder meg til fødsel, slik at sambo kan hjelpe til litt med alt.. han skal være hjemme i fire uker...
Sesilia Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Uff, da... Ikke bra! Har du ikke noen rundt deg du kan spørre om litt avlastning? Jeg er også mye sliten og mye alene hjemme med gutten min, men han er 4,5 år og skjønner mye mere - jeg kan si til han at "nå er mamma sliten og må hvile litt, for man kan bli veldig trett av å ha baby i magen"... Og så skjønner han det og leker litt for seg selv eller ser litt på en film Vi har veldig rolige dager og egentlig lite som skjer, men for avlastningen så hender det at vi spiser middag hos noen vi kjenner, og så har vi en liten plan hver dag, som å gå på en liten tur, gå på butikken, pusle litt, bake noe eller lage vafler, bygge litt, lese litt... Og så hører vi masse lydbok og barnesanger på CD Gjerne mens jeg bare ligger på gulvet hans eller i senga hans... Vet ikke om dette hjalp noe, men det var litt tanker om hvordan vi kommer oss gjennom dagene i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå