Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Er jo drap overalt:( drap av barn og familier som dør..! Hva er det som skjer, hvorfor dreper så mange fedre familien sin???? Blir så lei meg
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 samme her si det, i et vanskelig samfunn er det vel sånn at folk som sliter har lett for å vippe av pinnen. nei jeg vet ikke. tragisk er det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Det er nok ikke så mange fedre som dreper barna sine, men de får så mye fokus! Lenge siden jeg døpte om nyhetene til "elendighetene" og sluttet å se på det. Nå er det bare dramatiske, sjeldne historier på nyhetene og det har jeg ikke behov for å få med meg hver dag!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 All denne elendigheten skjer jo. Jeg er glad for at vi har nyhetene så vi kan bli opplyst om det. Det fines mange monster der ute, som man ellers ikke ville hørt om. Hvor mange år ville ikke lommemannen kunnet fortsette om media ikke var inne i bildet og informerte oss om områder, taktikker og fantomtegninger? Da nytter det ikke klage på at det er så mye om sånne på nyhetene. Og at det finnes grusome menn der ute er det faktisk enkelte som trenger å få inn med teskje. Kanskje de siste artiklene om fedre som dreper familien sin er akkurat dte puffet en mishandlet kone behøver for å komme seg vekk med sine barn i tide. Vi andre har valget og kan styre unna akkurat de artiklene om vi vi. At det skrives om det som skjer er godt. Det er at det faktisk skjer som er helt for jævlig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 17:29 : Vel tenkt og godt skrevet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå