Gå til innhold

Noen som kan tarot? Ikke spå innlegg,

Anbefalte innlegg

Skrevet

3ganger har jeg fått opp månen når jeg har blitt spådd (mtp graviditet). Hva betyr dette? Hun som spådde meg, visste ikke selv. Jeg vet at det er tegnet for stjernetegnet til amnnen min, men det er alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står nok mest for den forandringen du skal igjennom, med tanke på at du er gravid og skal føde et barn. Månen har jo blitt sagt å ha påvirkning på kvinners syklus og fødsler, så kanskje den bare viser til at du kommer til å føde ved fullmåne.. :)

Skrevet
:) takk for svar,men så nå at jeg skrev innlegget litt dumt. Jeg prøver å bli gravid med mitt tredje barn,men får bare opp dette kortet når jeg blir spådd.
Skrevet

Månen er et litt vanskelig kort. Ting er på en måte litt usikkert. Kan liksom ikke si at det er et kort som er veldig positivt, men kan heller ikke si det er negativt

Skrevet

Hmmm,ok ja det var det mora mi sa og (hun som la kortene). Men, disse kortene ble lagt da mannen min egentlig ikke var int i å få flere barn der og da, han har nå skiftet mening. Tror du at det er det,det symboliserer?

Tror du at du evt kan legge kort på meg? Har på følelsen at jeg er gravid, men tror på en måte ikke på det. Om du orker (skjønner godt om du ikke gjør det altså), så er jeg født 01.08.82

Skrevet

Hei,

Jeg driver ikke aktivt med disse tarotkortene, men kan godt legge et legg på deg og se om jeg får opp noe graviditet.

Er forøvrig på jobb nå, ikke hjemme før nærmere midnatt, så må nesten bli i morgen tidlig. Skal prøve å huske på det:)

Skrevet

ij30:)

Tusen takk=) Jeg setter virkelig pris på det:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...