*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hvor lenge er det vanlig å merke fantomspark? Det er skikkelig ekkelt:/ Kjenner tydelig at det sparker på innsiden, men vet jo at det ikke er noe der... Har tatt graviditetstest 4 dager før forrige IKM og den var negativ. Har hatt mensen som vanlig,går på p-piller og det er relativt liten sjans for at jeg er gravid for å si det sånn:) Men jeg har vondt i korsryggen, mensmurringer hele mnd og altså disse fantomsparkene. Til tider har jeg noe som minner om ligamentsmerter (som da ikke er det) foran i siden. Hadde hasteks 5.april... Når kan jeg forvente at kroppen er normal igjen? og fantomsparkene forsvinner? Blir nemlig mer og mer og oftere og oftere....:S
Hufsla Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 det er over fire år siden min siste fødsel, og jeg har fremdel hyppige fantomspark. kan til og med kjenne de på utsiden av og til. Det er vel sannsynligvis tarmene som jobber... Det kjennes helt likt ut som da jeg var gravid, men isåfall er jeg vel 4 år på vei...
Gjest eelis+kian Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hehe, jeg kjenner enda fantomspark, og nå er det et år siden fødsel om tre uker :-) Det er bare luft, selv om det kjennes veldig likt ut. Aner ikke når det går over, hehe.
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 I dag har jeg kjent mange spark,faktisk akkurat nå og det er 7 mnd siden jeg fødte i morgen. Har vært kvalm 1,5 uke i tillegg. Tok en gravidtest i stad og den er negativ,så der var det fantomspark på færde. Ekkelt igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå