Gå til innhold

Noen fra Indre Østfold her da?


Knerten's mamma <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, tenkte å slenge meg på, etterhvert. Men enn så lenge er det jo veldig tidlig i svangerskapet, pluss at det er på dagtid, så da kan jeg ikke.

Men kan jeg bare spørre hvorfor du kaller deg *tvillingjenter* hvis du "bare" har ei på 2,5?

Nysgjerrig jah! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja samme her, vente til jeg har kommet over 12 uker ihvertfall.. men vi må prøve å få det til på kveldstid nå til å begynne med:)

jeg fødde tvillingjenter, men tvilling 1 døde 2 uker før fødsel.. Men har en datter som er frisk som en fisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig å fått til kveldstreff etterhvert ja! :o)

Huff og huff, så utrolig trist å lese! (og dumme meg som spurte!).

Håper det går bra med dere!

Går datteren din i bhg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ikke tenk på det! går veldig bra nå, og ikke så rart du spurte heller.. det hadde jeg gjort oxo:) ja ho går fulltid i barnehage.. din da? hadde vært veldig koslig å kunne møttes og skravla en dag da.. jeg møtte en god venninde av meg nå, her inne sist jeg var gravid:) veldig morro:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fikk dårlig samvittighet for at jeg spurte! :o(

Ja, han har 100% plass i bhg. Du vil ikke utveksle msn-adresse da? Hadde vært koselig å bli kjent! Har "bare" ei venninne som er gravid nå, med termin i januar, og ikke kjenner jeg så mange her heller. Flyttet hit for 4 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hele navnet mitt, så vil helst ikke legge det ut her. Det går ikke å sende sånn privat mld til deg her inne heller? På profilen din. For da kunne jeg sendt adressa der! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...