Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Her er saken; jeg har 2 barn fra før. Med min eldste,hadde jeg mistanke om at jeg var på vei noen dager før ikm. Med nr 2, så visste jeg det så og si med engang, jeg bare "visste" det. Dette må ha vært få dager etter unnfangelsen. Vi prøver nå på nr 3, vår 1pp. Og nå har jeg den følelsen igjen, men likevel så er jeg ikke sikker. Det kan nå være lykketenknig, ikke sant? De andre gangene jeg har blitt gravid, har ikke vært planlagt. Jeg kjenner at det kribler i brystene, og jeg har hatt milde menssmerter de siste dagene og litt hetetokter. Er det flere som bare har skjønt at de var gravide, altså kjent det inni seg, lenge før de testet positivt? Her er det snakk om at ifølge kalkulatorer så skjedde den mulige unnfangelsen for 3-4dager siden. I bunn og grunn, så stoler jeg ikke på meg selv. For når jeg leser det jeg skriver, ang "graviditetstegn",så ser det bare ut som lykkeønskninger... noe som mange mange andre her inne skriver støtt og stadig om .. uff nei...jaja
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Med første kjente jeg begruktninga (tror jeg iallefall). Var derfor ikke overrasket over positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå