Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Og på lappen står det at foreldre til guttene tar med kaffe, og foreldre til jentene tar med noe til kaffen.. Tenkte jeg skulle lage muffins, eller blir det teit? Eller skal jeg bare kjøpe en pakke kjeks å ta med? Skjønner ikke helt hva vi skal med kaffe og tilbehør på et foreldremøte, men det nå så..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Hm, bor du her jeg bor tro? Samme beskjed til det foreldremøtet mannen min skal på i kveld(Jeg skal på et annet, for slike ting kommer jo alltid på samme dag smart nok...). Vi slipper unna med kaffe da. ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hvis det skal være en "retferdig fordeling foreslår jeg at du tar med deg melk og sukkerbiter/sukker. Hvis du vil ta med noe å bite i foreslår jeg litt oppskåret frukt. Dumt med kaker i alle anledninger.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Hehe, nå vet jeg jo ikke hvor dere bor, men skulle jo være litt av et sammentreff om foreldremøte med samme ordningen da.. Spør mannen din om han har lyst på muffins eller kjeks da..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg kommer selvfølgelig ikke til å ta med muffins, det blir jo da veldig åpenbart hvem jeg er, om nå mannen din skal på samme foreldremøte som meg..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Blir det ikke fryktelig mye kaffe og kaker hvis alle foreldrene skal ha med seg? Det var det første jeg tenkte på hehe. Hos oss pleier klassestyrer og spørre ett par stykker om de gidder å ta med noe, og bytter på gjennom året selvfølgelig. Uansett, er helt greit å bare kjøpe med noe kjeks syns jeg. Enkelt og greit, man skal jo ikke behøve å strye så veldig bare til ett foreldremøte.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Tror du dere er de eneste i landet som har fått en sånn innkalling? Det er helt vanlig at det står i innkallingen at jenteforeldre tar med kaffe og gutteforeldre tar med noe å spise( eller omvendt).
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 ja vi bruker også å få slike. er 2 klasser på trinnet, og det blir delt på hva man har med seg. "jentene i A tar med seg kaker, guttene i A tar med seg saft. jentene i B tar med kaffe, guttene tar med en frukt hver." så bytter man på slik at det blir likt. synes det er en helt grei ordning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå