Gå til innhold

Erfaring med angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med angrepille? Vi er ikke helt klar enda, og måtte derfor benytte oss av angrepille denne perioden. Men jeg lurer på om jeg evt.kjenner på noen bivirkninger av angrepillen eller ikke, for litt over en uke etter jeg tok angrepillen så fikk jeg en liten blødning som varte i to dager (spotblødning). det er en uke siden nå, og i etterkant har jeg slitt med menssmurringer i magen, ømme pupper og luft i magen. Jeg skulle egentlig ha fått mensen nå, men regna med at kanskje den blødningen som kom i forrige uke var en liten blødning pga angrepille.

er det flere som har hatt det sånn etter tatt angrepille? Jeg bruker aldri å ha vondt i puppene eller menssmerter så lenge det ikke er i forbindelse med menstruasjon. Synes det er litt litt "sent" å få bivirkninger nå egentlig. Tok angrepilla 8.sept.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt angrepille 2 ganger, aldri opplevd det du forklarer her..

Ikke for å skremme, men har derimot opplevd det nå som jeg ble gravid (men her trodde jeg det var "tante rød" som kom, da det altid er slik)..

Men har ei venninne som opplevde noe lignende som deg etter å ha tatt angrepilla, når tante rød skulle komme, så hadde hun øme bryst og murringer, aldri opplevd det ved mensstart før, det var ikke akurat bivirkninger, men kroppen hennes hadde ikke taklet pilla så bra, hormoner som løp litt løpsk under tante rød.

Skrevet

har tatt den og ble bare kvalm og spydde samme dag. Ingen bivirkninger som du beskriver. Ville tatt en graviditetstest hvis jeg var deg :)

Skrevet

Det er sikkert bare hormoner da ja! Litt betryggende å høre at andre har hatt lignende bivirkninger. Tror nok jeg kommer til å ta en graviditetstest alikevel bare for å utelukke det, selv om det skal godt gjøres for at jeg er det! Det er bare så plagsomt å ha bivirkninger så lenge etter jeg har tatt pilla :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...