Marianne og Kristoffer:) Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 hvordan er Name-It dressene iforhold til Skogstad
3småtroll♥ Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Mykere:) He-he, min erfaring med skogstad er en dress med avtagbart for som jeg syns var veldig plundrete å få av og på (men er noen år siden så det kan jo ha blitt bedre) Syns også Skostad var stiv, men slitestyrken var bra. Name It har jeg bare hatt med fast for (finnes det med avtagbart?) Det hadde jeg til lilleknott i fjor og var veldig fornøyd! Bra passform, myk, varm, aldri våt:) Så jeg har kjøpt Name It både til han og mellomste snupp på snart 7 i år. Ser ikke at den fra i fjor er brukt engang:)
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 er det noen som har prøvd kappahl sine? Kax?
Simply Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Lurer også på den Kappahl sin dress (den til 699 kr). Synes den er skikkelig stilig og det en den jeg sikler på til eldstegutten, men den kom dårlig ut i testen leste jeg på anonym, men det sto ikke hvorfor den kom dårlig ut.
Jordbærjenta 72 Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Noen som har link til testen med vinterdresser?
kom-som-bestilt Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Jeg ender alltid opp med Reima - selv om jeg sa tidligere at det var så unødvendig å bruke så mye penger på dresser. Da var jeg barneløs. Men foret holder seg på innersiden av dressen, ikke som noen dresser der det blir for langt på beina, slik at det blir vått på innersiden! Reima er ikke glatte, noe som lillejenta sin først dress var - noe som gjorde at hun gled av akebrettet hele tia.. Reima dressene holder seg veldig fint, så kjøp de omså brukt på FINN! (NB! Reima TEC altså)
lille sprelle Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Vi har prøvd diverse dresser. Reima er selvsagt bra (vi har arvet - heldige oss). Synes ikke de fra cubus er så værst heller - snuppa liker at det er gummi i rompa - for det sklir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå