Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Kan hende ingen forstår meg nå, men! Jeg er på jakt etter slik puslespill matte til ungen (slik i flere farger med tall) så de på nille reklamen, men når jeg forhørte meg på nille noen få dager etter, så var det allerede utsolgt! Er det noen som vet hvor de selger slikt? Lekebutikker eller Baby shop? Hva er i så fall prisen? Hilsen vordene mor som lager barnerom (Før dere kritiserer, ungen skal sove hos oss hvertfall de 3 første måndene, men måtte bare starte med barneromet, føler det er fin måte å forbrede alt på, når ungen er klar for eget rom, så er det jo bare å flytte inn senga, så slipper vi å gjøre alt sammen med en unge i huset)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Vet de har på Biltema, men om det er med tall,bokstaver eller figurer er jeg ikke helt sikker på :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Hvor vidt det er tall/bokstaver eller figurer gjør ingen ting toppers! da skal jeg dra med meg mannen dit på lørdag og lete :-D
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Bare som en advarsel- Det blir mange løse småbiter etter hvert. Når fu har mistet snablem til elefanten, tretallet, hodet til en mus, ringen over Å en osv blir man veldig lei av de mattene. Jeg var i hvertfal veldig fornøyd da jeg ble kvitt våre og kjøpte en hel gymmatte i steden. Den fungerer mye bedre, selv om den ikke ser like morsom ut.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Okey! Takk for tips, da får jeg se ann gymmatte da Vil ikke sette inn noen risk for ungen min, og enda de er kjederlige å se på, så setter jeg sikkerhet først
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Sikkerheten var ikke noe problem tror jeg. Det var ingen biter som var så små at de var aktuelle å få i halsen eller noe. Det var bare jeg som ergret meg over alle de løse delene og matten med hull.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Jeg fant noen fantastisk fine puslespillmater på netthandelen. Kjøpte hele 3 stykker, så jeg har et digert puslespill, dekker et helt rom nesten. Billig ble det også. Og det er uten små deler som kan forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå