Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg har en liten mistanke, og har kjøpt en test på apoteket i dag.. Kan jeg ta den nå, eller bør jeg vente til i morgen tidlig? Er nok ikke mer enn 2-3 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 hvis det er veldig tidlig og du ikke venter mensen ennå så er det best å teste på morgenurin. Hvis du klarer å vente da!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Mannen min har vært borte i litt over 2 uker, så det må ha skjedd før han dro.. Har så uregelmessig mens, så jeg aner ikke når den er ventet.. Kanskje best å vente til i morgen tidlig, så jeg får brukt morgenurin.. Men ååå, jeg vil egentlig gjøre det nå!
babymaby Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Tenker du da 2-3 uker etter samleie/befruktning, eller tenker du 2-3 uker etter siste mens? (Ukene i svangerskapet telles normalt fra første dag i siste mens). Dersom du er 2-3 uker etter samleie/befruktning kan du teste nå, men du skal ikke stole helt på et negativt resultat - det KAN være litt tidlig. Dersom du er 2-3 uker etter første dag i siste mens, bør du vente i et par uker.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Det er 17 dager siden siste samleie.. Befruktningen kan vel skje noen dager etter.. Nei, jeg får satse på å vente i alle fall til i morgen, men jeg er sååå spent!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Du kan teste nå, ingen grunn til å vente på morgenurin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå