Gå til innhold

kjøper dere både høst og vinterdress ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må det til ? blir det for varmt med f eks reima vinterdress om en stund ? tenkte jeg skulle prøve den iår :) men kjenner ikke til den. bor på vestlandet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men ser jo hvor praktisk det er når småen skal leke ute hver dag i sand og skitt. Regntøy kan jo bli litt klamt.

På vinteren må vi ha noe som er mye varmere, ergo vinterdress.

Bor i Nord-Norge.

Skrevet

ja, eller dvs...kjøpte høstdressen i vår, så har vår/høstdress + vinterdress....

Østlandet...

Skrevet

Ja, har begge deler. Må jo være grusomt varmt med vinterdress når det fremdeles er plussgrader. VIlle du gått med boblejakke i 6-7-8 plussgrader?

Skrevet

jeg syntes jeg har vært økonomisk og praktisk med småen min.

Hun er 2 år og begynte i bhg da hun var 1.

Da fikk hun en ny parkdress som det kalles. Funket fint lenge, var stor i str men ikke for stor.

Den brukte hun i vår og nå i høst også.

Men siden dette er en parkdress, kun vannavvisende fikk hun også et skikkelig regnsett også nå til høsten. Didrikson. Var veldig stilig det da!

I vinter kjøpte jeg en troll dress til henne, men var akkurat i str da jeg kjøpte den.... skulle kjøpt større, men butikkdamen sa jeg fint kunne ha str 74 da småen var liten i str. Vel, ble for liten i januar, da kjøpte jeg ny vinterdress, en troll dress til 800 kr. (kjøpes rimeligere på familiebutikken.no) Og krysser fingrene for at den passer nå i vinter også, men antar jeg må kjøpe ny utpå nyåret.

Vi bor i bergen.

Men har en del tøy til henne som kan ha under yttertøy. Har en del strikkejakker og strikkebukser i ull, janusdress og flees dress (2 stk) har handlet i sommer på salg. Så da har det blitt en del av slikt...

Men har ikke vært interesert i reima jeg da. Jeg er ikke bitt av den basillen. Sikkert bra. Men smaken er som baken :-)

Skrevet

Kjøper vinterdress som man kan ta ut foret. Bruker bare dressen med evt fleece under høst og setter inn foret når vinteren kommer. Gjør vaskingen enklere også, tørker fortere når det kun er selve ytterdressen som vaskes. Slik har jeg gjort det med begge de eldste de siste 10 årene :) og funker veldig bra!

Skrevet

Ja kjøper begge.

Høst/vår-dress brukes jo også mye over vanlige klær på overskyede sommerdager, eller når det akkurat har regnet.

Ville aldri ha vært uten.

Skrevet

Har en parkdress i mikk-line den er tynn uten spesielt med for så da krevers det nok noe under. Disse parkdressene holder i 2 år.

Også en vinterdress.

Skrevet

Kjøper begge, ja. Hvem orker å LØPE rundt i bobledress i mange plussgrader???? Gjør du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...