Mammahjertet <3 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Jeg kan ikke fordra å ha så digre pupper som jeg har nå. Når minker de til mer normal størrelse igjen? Mine er like store nå som rett etter fødsel. Vesla er snart et par mnd gammel. Blæh.... de blir sikkert hengete av hele greia ;-) Hvis noen i tillegg har et tips om en god amme bh så blir jeg glad. Har prøvd noen med spiler fra Change, men da fikk jeg bryst betennelse fordi spilene pressa. Bruker også noen fra Lindex, men de støtter så lite føler jeg. De er uten spiler.
Ranveig R Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Puppene blir nok mindre (eller i alle fall mindre sprengt/slappare) når du reduserer på amminga. Om ein fullammar baby på 6 (8 kg?) mnd treng denne beytdeleg meir melk enn ein baby på 1 mnd (4 kg?), dermed må du og produsere meir og meir melk til babyen begynner med fast føde. Eg var vel ein ynkelig E-cup før eldste vart fødd, etter to svangerskap og ammeperiodar er eg ein H. Og eg slutta å amme nr to for ca 16 mnd sidan... Eg kjøpte Triumph amme-bh på Cubus (og gjekk med for liten bh i halvanna år for dei er ikkje større enn E trur eg). Om du tar sjansen på slikt kan du sjekke på www.bravissimo.co.uk, der har dei mykje fint undertøy som går frå D til K-cup ellerno. Dei har ein del ammebh'ar. Eg har bestilt derfrå eit par gongar (då vanleg bh) og er fornøgd med kvalitet og service. Tok ikkje så veldig lang tid før eg fekk pakken i posten heller. Det vil naturlegvis vere lurt å prøve å holde seg under 200 kr.
Ranveig R Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 www.underverker.no har mykje fint og, sjølv om det er litt dyrare enn Bravissimo. Her er ein amme-bh som har elastiske/myke spiler, kanskje den kan vere noko for deg? Dersom du er ein plass mellom B- og F-cup vel å merke. http://www.underverker.no/ammebh_fra_alles_celina_bf_cup/P_152
Let's hear it for the boys! Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Kan bare snakke for meg selv. Merket en betydelig nedgang i str for et par mnd siden. Da var baby 6 mnd. Nå skal det sies at jeg har ammet litt vel mye.
Gjest Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg ammet omtrent konstant i 5 mnd med begge, og mye frem til ca 10 mnd. Da ble det bare ca 3 ganger i døgnet. Puppene minket gradvis fra ca 5 mnd til 10 mnd. Nå er minsten snart 4 år, og puppene er ganske små og slappe
sillyfilly og Olivia Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 jeg har fullammet frem til nå. Hun er 8 mnd og ikke interessert i pupp så nå har jeg gått en måned uten å amme i det hele tatt og puppene er fremdeles størrelse E da jeg var en C før svangerskapet..
lille sprelle Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Puppene mine vokste i god tid før fødsel.... Opp 1 cup Det holdt seg helt til jeg hadde sluttet å amme og hadde gått ned de kiloene jeg hadde lagt på meg i svangerskapet. Jeg er dermed ikke sikker på om det var ammingen eller vektoppgangen som egentlig var greia....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå